Kan ik nu nog "normale" zaden planten, of is het al (te) laat?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sjoerd2211
    Retired
    • Jun 2012
    • 17

    #16
    Re: Kan ik nu nog "normale" zaden planten, of is het al (te) laat?

    Bedankt poepzak200, ruige naam trouwens
    Iemand nog een andere goeie suggestie?

    Comment

    • Sjoerd2211
      Retired
      • Jun 2012
      • 17

      #17
      Re: Kan ik nu nog "normale" zaden planten, of is het al (te) laat?

      Wat denken jullie bijvoorbeeld van Early Skunk?
      Korte bloei, makkelijk te kweken toch?

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Kan ik nu nog "normale" zaden planten, of is het al (te) laat?

        Als je nou eens hier kijkt, dan zie je een paar jaar aan buitenkweek verslagen staan.
        Je ziet hoe men kweekt, waar men kweekt, welke soort men kweekt, welke problemen, welke oplossingen, en vooral ook, hoe het afgelopen is.
        Betere voorbeelden kan ik niet verzinnen, het weekend komt eraan, en in 48 uur kun je een hoop lezen.
        GL.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Sjoerd2211
          Retired
          • Jun 2012
          • 17

          #19
          Re: Kan ik nu nog "normale" zaden planten, of is het al (te) laat?

          Heb een jaar vakantie, ga mijn best doen! Thanks voor de tip c:

          Comment

          • ak47tje
            Retired
            • Jul 2012
            • 23

            #20
            Re: Kan ik nu nog "normale" zaden planten, of is het al (te) laat?

            welk soort is het geworden.
            een autoflower of niet.
            ben wel benieuwd.

            Comment

            • Sjoerd2211
              Retired
              • Jun 2012
              • 17

              #21
              Re: Kan ik nu nog "normale" zaden planten, of is het al (te) laat?

              Ik heb een Early Skunk gepoot. Nu zijn ze pas 15 cm groot, en ze beginnen gelig te worden! (zie nieuwe thread) als dit niet lukt neem ik hierna autoflowers voor binnen.

              Comment

              Bezig...