Zaadje te diep??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PotForLol
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2011
    • 33

    #1

    Zaadje te diep??

    Korting op 420shop
    yo,

    ik lees hier dat je je zaadje na ontkiemen 1cm onder de grond moest steken.

    wel die heb ik 2dagen geleden 5cm mss gestoken is dit erg ??
  • bangman
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 179

    #2
    Re: Zaadje te diep??

    ja waarschijnlijk gaat het dan wel even duren voordat ie boven komt, als ie überhaupt al boven komt
    Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Zaadje te diep??

      Als hij het red, dan duurt het inderdaad nog wel even. Hier wordt vaak geschreven dat 0,5 CM - 1 CM genoeg is. De grond bovenop het zaadje moet er bovendien losjes op liggen. De volgende keer moet je je toch beter inlezen voordat je ergens aan begint, maar misschien heb je geluk
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Roxx
        Retired
        • May 2012
        • 22

        #4
        Re: Zaadje te diep??

        Had de mijne ook 5 cm diep gezet. Duurde dag of 5 voordat hij boven kwam. Daarna ze 1 cm diep gezet en waren ze na 2 dagen al boven. Misschien kan je heel voorzichtig 1,5 cm zand weghalen, aan de kant schuiven. Of zeg ik nu iets doms?

        Comment

        • PotForLol
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2011
          • 33

          #5
          Re: Zaadje te diep??

          ja heb ik gedaan maar 'i dont know where the fuck dat ik dat gestoken heb ' xd

          Comment

          Bezig...