Eerste tekenen van bloei te snel?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bangbang10
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2012
    • 62

    #1

    Eerste tekenen van bloei te snel?

    Korting op 420shop
    Mijn Ak autoflowers zijn sinds een aantal dagen in de bloei gegaan pistons zijn al zichtbaar...
    Is dit te vroeg of normaal, want vind de planten nog aan de kleine kant?

    DSCF0428.jpgDSCF0426.jpgDSCF0427.jpg
    Buitenkweek 2013:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Eerste tekenen van bloei te snel?

    Dat kan best.
    Autoflowers worden ook niet zo groot he.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • edenpro
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 208

      #3
      Re: Eerste tekenen van bloei te snel?

      Dat is normaal,
      Autoflowers beginnen al heel vroeg met de bloei maar dat wil niet zeggen dat de plant niet meer zal groeien.
      De plant wordt nog groter en de bloei neemt verder toe.
      Ze zien er goed uit maar verwacht geen te grote opbrengst.
      Succes
      The gras is greener at my side

      Comment

      • bangbang10
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2012
        • 62

        #4
        Re: Eerste tekenen van bloei te snel?

        Bedankt, ik probeer een beetje wat uit met de plantjes... niet speciaal voor de opbrengst!
        Buitenkweek 2013:
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

        Comment

        Bezig...