Heb getopt.!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 2ndhero
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2012
    • 33

    #1

    Heb getopt.!!!

    Korting op 420shop
    Hoi jongen en een enkel meid,...

    Ik heb me plant getopt, en zou jullie wel eens willen weten of ik dit goed heb gedaan....?IMAG0229.jpgIMAG0226.jpgIMAG0220.jpg



    Groeten
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #2
    Re: Heb getopt.!!!

    Ghehehe, zo kan t ook jah!

    Comment

    • 2ndhero
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2012
      • 33

      #3
      Re: Heb getopt.!!!

      goed of niet ..?

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Heb getopt.!!!

        Wij hebben hier veel info over toppen,fimmen, dieven enz.
        Zou toch in het vervolg de zoekfunctie gebruiken voor ik iets ging doen....

        Comment

        • Goudeerlijk
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2012
          • 796

          #5
          Re: Heb getopt.!!!

          lol dit is een grapje zeker?
          Ze toppen de toppen Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

          Gr goud

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #6
            Re: Heb getopt.!!!

            Ja, meestal toppen ze onder de lobblaadjes maar zo kan t ook natuurlijk.

            Suc6 en knipze.

            Comment

            • langenl
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 759

              #7
              Re: Heb getopt.!!!

              Nog een paar weekjes dan komen er vast meerdere hoofdtoppen

              Comment

              • 2ndhero
                Senior Stoner
                Member
                • Jul 2012
                • 33

                #8
                Re: Heb getopt.!!!

                dus heb het gewoon fout gedaan....toch...?


                ik bedoel gaat dit werken of niet?

                greaatz

                Comment

                • 010
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2012
                  • 357

                  #9
                  Re: Heb getopt.!!!

                  hoe noem je die handeling die daar uitgebeeld wordt???

                  Comment

                  • xslt66x
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 305

                    #10
                    Re: Heb getopt.!!!

                    Ja kan wel, maar je hebt echt onnodig veel plant weg geknipt.
                    Normaal, haal je de laatste/nieuwste groeischeut eruit!

                    Greetz,

                    xslt66x

                    Comment

                    • 2ndhero
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jul 2012
                      • 33

                      #11
                      Re: Heb getopt.!!!

                      kijk daar heb ik wat aan...
                      maar zag dus op een filmpje over snoeien dat je die middelst gewoon af kon knippen en in verse grond kon zetten

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      anusvroeten man,...

                      heb het dus blijkbaar mooi fout gedaan ,....maar laat jullie weten hoe het verder gaat beloofd!!!!

                      Comment

                      • xslt66x
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2009
                        • 305

                        #12
                        Re: Heb getopt.!!!

                        Dat wat jij bedoelt heet stekken, zoek maar eens hier op!
                        Maar dan heb je alsnog wel een dikke scheut genomen, dan kan je beter de zijtakjes nemen!

                        Greetz,

                        xslt66x

                        Comment

                        • 2ndhero
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2012
                          • 33

                          #13
                          Re: Heb getopt.!!!

                          oke maar gaat die stek(jes) ook iets doen nu dan?? wortels aanmaken ofzo...

                          alvast bedankt voor je antwoord

                          Comment

                          • xslt66x
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2009
                            • 305

                            #14
                            Re: Heb getopt.!!!

                            Dat weet ik niet, heb al wat gelezen?

                            Om het je makkelijk te maken, Je kan het beste de onderkant van je stekje met een mes beschadigen, hierna in stekpoeder dopen en het overtollige stekpoeder afkloppen. Daarna zet je hem in een propagator, onder 24uur licht met een temparatuur van 23 graden, zoiets ongeveer.

                            Greetz,

                            xslt66x

                            Comment

                            • dekilo
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jul 2012
                              • 53

                              #15
                              Re: Heb getopt.!!!

                              Eerst dacht ik toen

                              Comment

                              Bezig...