Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoi growers!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoi growers!

    Korting op 420shop
    hoi medeblowers !!
    ik ben dus jerre ,
    zoals jullie in een vorige topic al gezien hebben de low riders zij weg in de vuilbak met hun vieze schimmels
    heb nu nog een paar vragen hoop dat jullie met jullie ervaring me iets voruit kunnen helpen heb dus ng 2ny diesels staan wel gezond als je het mij vraagt ze staan nu 2weken in bloei een deze week 1ste maal voeding met het water mee gegoven (terra flores) ik neem 1 l water met 5ml terra bij en verdeel dat onder de 2 planten is dit goed??om de 3 dagen water met voeding.. en savonds zet ik deze binnen tond 21u een rond 08u s morgens zet ik ze terug buiten op men plat dak.. met regen neem ik ze binnen maar ik denk dat het niet goed is altydt de plant binne buiten en nu met dit weer en die hevige buien ,ik zou ze dus gwn in de tuin willen zetten niet in de grond maar gwn de potten waar ze instaan is dit mogelijk? de regen baart me zorgen.. heb zitten denken hem of te denken of iets ron te zetten of afdakje maken ma zou dit liever niet doen gwn mother earth way als dit kan natuurijk heeft dit gevollgen??
    liefts jullie ervaren meningen aub!!ivb met buiten zetten en de planten volgens mij zijn ze gezond zie foto s echt alle meningen zijn welkom!!!


    al bedankt op voorhand!!!!
    image.jpegimage (4).jpegimage (3).jpegimage (4).jpeg2012-09-22 18.00.30.jpgimage (3).jpegimage (1).jpeg2012-09-22 10.44.56.jpg2012-09-22 10.36.04.jpg

    #2
    Re: hoi growers!

    Je heb jou planten redelijk verwend door elke keer binnen zetten en beschermen en nu is maar de vraag of jou planten wel sterk genoeg zijn voor die ruk winden die we bv vandaag hebben gehad en de kou en regen.
    Als je ze buiten wil laten staan bouw het dan beetje op niet meteen die planten buiten gooien.
    Normaal gezien kan je deze planten goed buiten laten staan inde regen en wind probeer maar is hennep met je handen door midden trekken.
    Vind je planten er verder goed uit zien hoor

    gr bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: hoi growers!

      om eerlijk te zijn vraag ik me zoiezo af of er dit jaar nog iets van buiten af KAN komen.
      deze zomer was echt flut voor een buiten kweek amper zon gehad.

      Comment


        #4
        Re: hoi growers!

        bella,
        sorry was vergeten bij te vermelden dat ik ze eigelijk nog maar 4dagen binnen zet met de nacht een de regen
        dus wat doe ik best terug langzaam buiten zetten?een bella de regen kan geen kwaad voor de vorming van de toppen mss als er toppen zijn toprot??

        grtzz

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        jakes ,weet het echt niet .. is 1ste maal buiten een 1ste maal dat het zo laat is dat ik ze gezet heb
        hoop hier ook achter te komen ..

        grtzzz!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        bella nog vraagje waar plaats ik ze het beste op mijn dak? of in de tuin maar in de tuin zit ik met bomen die het zonlicht blokeren (als er nog is natuurlijk)
        een snachts mss beste binnen nemen in donkere kamer niet??

        alvast bedankt!!
        grtn

        Comment


          #5
          Re: hoi growers!

          Bereid je maar voor op een enorme teleurstelling: die Diesels moeten nog minstens 9 weken gaan voordat ze rijp zijn. Tegen die tijd zijn er veel toppen gesneuveld door budrot. Het jaar 2012 is geen best jaar voor buitenwiet, behoudens voor de autoflowers, de Deense vroegbloeiers en wellicht de NLX. Mijn White Widows, Cream Caramels en de kruising Early Bud * Afghaan heb ik 2 weken geleden al in de kliko gegooid.

          Comment


            #6
            Re: hoi growers!

            xtreme,

            ze staan op het dak maar met regen haal ik ze binnen,heb niet de mogelijkheid nie voor afdakje te bouwen
            dus toprot kan natuurlijk altydt maar als er geen regen aankan een properen min vochtiheid (heb meter een hou het in het oog..)
            een je ziet de plant dag per dag veranderen wat ik ng niet veel heb mee gemaakt mss bij vorige kweek iets verkeerd gedaan ik weet het niet
            .. ofwel supper zaad hehe.. waar de toppen tt ontwikkeling komen is echt snel op 2dagen zie je al groot verschil..
            mss moet ik paar fotos posten?

            grtzzz

            Comment


              #7
              Re: hoi growers!

              regen is goed voor je plant zolang je maar niet gaat lopen schudden aan je plant want dan vallen de regen druppel in je toppen
              normaal gezien blijven regen druppels boven op de toppen liggen.
              tegen da je bijna kan oogsten zou ik de plant zoveel mogelijk beschermen tegen de regen ivm rot
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: hoi growers!

                belladonna
                merciekes .. na lang twijfelen heb ik ze verplaatst naar de tuin ..heb grote tuin heb een kennel met pits..
                er staat en plaats leeg en heb ze daar geplaatst er zijn bomen rond dus een minimum aan regen en toch snachts ga ik ze in mijn donker schuurtje zetten
                en08u terug buiten is dit goed??
                als je wil post ik paar fotto's van het plaatsje..?
                ik hoor dit geaag

                grtzz jerre

                Comment


                  #9
                  Re: hoi growers!

                  Tuurlijk krijg je er oogst van af. Alleen hoe meer zon, hoe beter. Mijn plantjes (3) daar heeft er 1 mooie topjes aan zitten.
                  Helaas zijn die andere 2 aangetast door een 'stiekem' mannetje.Dus ik heb genoeg zaad, desalniettemin ga ik er van uit er toch iets van te kunnen roken.
                  En idd, ik heb ze ook geleidelijk naar buiten gebracht, mijn bakken zijn door de wind zelfs regelmatig omgewaaid, dat kan gebeuren zonder enig gevolg.

                  Succes!

                  Comment


                    #10
                    Re: hoi growers!

                    mosmos
                    okey dan heb ik er goed aangedaan ze buiten zetten weg van het dak

                    grtn

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    heeey..

                    dit zijn de foto's heb ze verzet ..ze staan uit de regen ganse dag zon als er zon is wel is waar ,een juist een erge regen beu geweest de planten waren licht zeer licht bedruppeld..
                    kijk zelf ff een ik hoor van jullie of dit goed gekeurd is..


                    image (1).jpegimage (2).jpegimage (2).jpegimage (4).jpegimage (5).jpegimage (6).jpegimage (7).jpegimage.jpeggrtn diesel

                    Comment


                      #11
                      Re: hoi growers!

                      hoooi,


                      ??? staan ze daar beter? zouden ze nog buiten kunnen blijven tt ze ryp zijn(al het weer mee zit?)
                      grtn

                      Comment


                        #12
                        Re: hoi growers!

                        hoi

                        heb dus zoals ik gezegt had vandaag om de rest van mijn planten gaan halen..
                        er zijn paar bladen die raar zijn (zie foto's) ng niet gezien mss kan iemand me helpen??heb er alle planten opgezety het blad probleem is maar bij 1plant,morgen als het licht is zal ik nieuwe fotos posten,hoop op reacties .. thanks
                        image (1).jpeg

                        image.jpegimage (11).jpegimage (10).jpegimage (9).jpegimage (8).jpegimage (7).jpegimage (6).jpegimage (5).jpegimage (4).jpegimage (3).jpegimage (2).jpeggrtz

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        niemand?? een idee wat het kan zijn voedin te kort of te veel niet want deze zijn van daarstraks terug bij mi (eff bij men broer was6weken weg)
                        een daar kregen ze niets van voeding ..deze week krygen ze wel voor de 1ste keer voeding mee

                        grtzz

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        niemand..??

                        Comment


                          #13
                          Re: hoi growers!

                          misschien dat je via dit topic erachter kunt komen wat er precies aan de hand is, hier staan enkele bladproblemen heel duidelijk uitgelegd.
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser

                          Comment


                            #14
                            Re: hoi growers!

                            mag slot op

                            Comment


                              #15
                              Re: hoi growers!

                              Want...?
                              Is het opgelost ?
                              Wat heb je gedaan ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X