hoi growers!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #31
    Re: hoi growers!

    Dat duurt nog wel een weekje of 3 denk ik
    Maar die planten staan toch niet meer buiten hier buiten vries het.
    In deze kou doen planten niks meer ze staan stil tis te koud
    God was never on your side..

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #32
      Re: hoi growers!

      Dat zijn nette toppen
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • mr diesel
        Retired
        • Sep 2012
        • 48

        #33
        Re: hoi growers!

        thanks
        bella een QnQ
        dus het beste wat ik doe is ze allemaal binnen halen ? een morgen knippen??
        moet ik ze verduisteren? of niet een QnQ vind u de toppen mooi? had ze iets voller verwacht..

        kunnen jullie me ng iets extra van raad meegeven??

        grtzz

        Comment

        • ikkedus
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 241

          #34
          Re: hoi growers!

          zien er goed uit, zou ze nog binnen proberen af te bloeien

          Comment

          • mr diesel
            Retired
            • Sep 2012
            • 48

            #35
            Re: hoi growers!

            @ ikkedus
            ja ook al gedacht maar zit zondr auto dus kan niet naar shop een bestellen duurt te lang (voor lamp enzo )
            spijtig volgend keer wat vroeger beginne
            ben ik het beste de plant doorkippe bij stam en grote bladeren weg doen een weekje laten drogen in donkere kamer ?een dan de rest bijknippen en laten drogen??


            grtzz

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #36
              Re: hoi growers!

              Nee je knipt de takken van de hooft stam en dan haal je de bladeren weg tot je toppen over houd en die droog je

              Gr bella
              God was never on your side..

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #37
                Re: hoi growers!

                Zolang je geen rot en andere problemen hebt zou ik ze mooi laten staan.
                Ze zien er prima uit, tot zover ben je al geraakt.

                Zo heb je mooi nog wat dagen over om uit te zoeken hoe je een wietplant knipt en droogt.
                Je kunt ze in het geheel ophangen, maar best knip je wel eerst al het grote blad er af.
                Er zijn diverse methodes te vinden op
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • vapoman
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2010
                  • 751

                  #38
                  Re: hoi growers!

                  Ik sluit me voledig aan bij Q.

                  Comment

                  • mr diesel
                    Retired
                    • Sep 2012
                    • 48

                    #39
                    Re: hoi growers!

                    okay!!

                    Comment

                    • JohnnyHaze
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2012
                      • 912

                      #40
                      Re: hoi growers!

                      hoe is het met je dames?

                      Comment

                      • mr diesel
                        Retired
                        • Sep 2012
                        • 48

                        #41
                        Re: hoi growers!

                        heb ze ge oogst viel redelijk mee 2 planten volledig toprot de rest was mooi droog zo een 77g beter dan niets !
                        ben even hier afwezig geweest pc was vastgelopen een harde schij gekrasht conclusie (kapot) veel data kwijt .

                        Comment

                        • smart pix
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jan 2013
                          • 64

                          #42
                          Re: hoi growers!

                          Mooi resultaat begin dit jaar 15-30 mei met autoflowers
                          kan je 2 oogsten doen in een zomer

                          Comment

                          Bezig...