ik wil mijn planten rond mijn verjaardag (16 april) buiten gaan zetten heeft iemand tips of dit in potten ,volle aarde moet ofzo en of ik ze eerst moet laten wennen aan de buiten lucht.
ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
Collapse
X
-
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
het beste kan je rond pas naar 25 mei buiten zetten want dan is er weinig kans op nachtvorst dus laat hem 1 maand van te voren ongeveer binnen en afentoe half uurtje buiten en dan weer binnen heletijd, laat hem zowiezo op begin wennen aan de buiten lucht!Geen woorden meer voor zinnen! -
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
ik zet die van mij al jaren in april in 12 liter potten als het te koud word zet ik ze binnen .
voordeel van pottenCandy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpicComment
-
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
Vragen binnenwiet kweken
‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’Comment
-
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
ik hou mezelf aan de boerencode, tot ijsheiligen dat is rond 15a16mei in potten en dan buiten in vollegrond, ijsheiligen is de laatste dag ongeveer dat er nachtvorst kan optreden
Comment
-
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
Ze kunnen wel rond die tijd naar buitenComment
-
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
Ik begin ook pas in Juni 3 maanden groei is meer dan genoeg Bomen kweken in een rijtjes huis is niet slim
Ivm met Politie en dieven sonde als je oogst weg is voor jij zelf kan oogstenGod was never on your side..Comment
-
Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten
Nee maar je kan potten bijv. Hoger van de grond zetten. In mei heb je geen kans meer op zware vorst, eerder dicht tegen de grond.
Maar idd, juni is meer dan voldoende tijd als je geen bomen wil kweken
mobile messageComment







Comment