ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • skunkman
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 49

    #1

    ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

    Korting op 420shop
    ik wil mijn planten rond mijn verjaardag (16 april) buiten gaan zetten heeft iemand tips of dit in potten ,volle aarde moet ofzo en of ik ze eerst moet laten wennen aan de buiten lucht.
  • Ricoo
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2013
    • 32

    #2
    Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

    het beste kan je rond pas naar 25 mei buiten zetten want dan is er weinig kans op nachtvorst dus laat hem 1 maand van te voren ongeveer binnen en afentoe half uurtje buiten en dan weer binnen heletijd, laat hem zowiezo op begin wennen aan de buiten lucht!
    Geen woorden meer voor zinnen!

    Comment

    • francisp
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 685

      #3
      Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

      Als je ze in potten zet, kan je ze bij gevaar voor nachtvorst binnen pakken

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #4
        Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

        Beetje vorst kunnen ze wel verdragen, ik zou kijkem hoe de tempraturen zijn tegen die tijd.

        Comment

        • skunkman
          Senior Stoner
          Member
          • Jan 2013
          • 49

          #5
          Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

          oke bedankt voor de reacties

          Comment

          • General
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 919

            #6
            Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

            25 mei is toch laat hoor. Vanaf mei kunnen ze buiten. Nog nooit problemen mee gehad.

            mobile message

            Comment

            • berry ryder
              Special member
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2012
              • 2666

              #7
              Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

              ik zet die van mij al jaren in april in 12 liter potten als het te koud word zet ik ze binnen .
              voordeel van potten
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #8
                Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                Vragen binnenwiet kweken
                Oorspronkelijk geplaatst door skunkman
                ik wil mijn planten rond mijn verjaardag (16 april) buiten gaan zetten heeft iemand tips of dit in potten ,volle aarde moet ofzo en of ik ze eerst moet laten wennen aan de buiten lucht.
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • skunkman
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jan 2013
                  • 49

                  #9
                  Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                  iedereen hier zegt iets anders :p

                  Comment

                  • PropainBob
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2012
                    • 107

                    #10
                    Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                    ik hou mezelf aan de boerencode, tot ijsheiligen dat is rond 15a16mei in potten en dan buiten in vollegrond, ijsheiligen is de laatste dag ongeveer dat er nachtvorst kan optreden


                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #11
                      Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                      Ze kunnen wel rond die tijd naar buiten
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • General
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2012
                        • 919

                        #12
                        Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                        In potten kan eerder. In volle grond pas na ijsheiligen...

                        mobile message

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                          In potten vangen ze langer licht ?
                          1 Juni hier, en dat is echt vroeg zat, kunnen ze drie maanden groeien.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                            Ik begin ook pas in Juni 3 maanden groei is meer dan genoeg Bomen kweken in een rijtjes huis is niet slim
                            Ivm met Politie en dieven sonde als je oogst weg is voor jij zelf kan oogsten
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • General
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2012
                              • 919

                              #15
                              Re: ik ben van plan mijn planten buiten tegaan zetten

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                              In potten vangen ze langer licht ?
                              1 Juni hier, en dat is echt vroeg zat, kunnen ze drie maanden groeien.

                              Nee maar je kan potten bijv. Hoger van de grond zetten. In mei heb je geen kans meer op zware vorst, eerder dicht tegen de grond.

                              Maar idd, juni is meer dan voldoende tijd als je geen bomen wil kweken


                              mobile message

                              Comment

                              Bezig...