Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen legaal planten zetten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen legaal planten zetten

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3
      Re: Vragen legaal planten zetten

      Hey,

      Kijk heb nu zelf lang met die gedachten rondgelopen enkel al omdat zoveel mensen pijn lijden maar in belgie is medische wiet ook verboden .
      Er zijn dan een enkele die meedoen aan wetenschapelijk project om pijn te bestrijden met wiet ik kan zo iemand en geloof me dan moet je al ver zitten voor ze je toelaten in dat project .
      Waar je dan soms echt ook niet te roken wiet krijgt dus was mijn idee ook van waarom niet een plaats met paar plantjes met stamboom en eigenaar .
      Yep net zoals trek je plant wel als je daar eens dieper op ingaat en je leest alles wat ze meegemaakt hebben en wat hun achtergrond is heb ik het idee maar naast me gelegd.
      Die joop heeft al een heel sociaal en werkverleden op gebied van drugs heeft met verslaafde en dergelijke gewerkt , als zo iemand daar voor de rechtbank komt met zijn vind ik persoonlijk super idee dat langs de rand van de wetgeving loopt en er na hoger beroep en twee tal rechtzaken vrijgesproken word .
      Dan denk ik bij mezelf nee dat lukt een gewone arbeider niet vzwtje oprichten "realiteit" nu kan je wel denken als iedereen zo denkt ja dan blijft het gewoon zo .
      Daar geef ik je gelijk in daarom ook moest jij nu zo vzw oprichten wil ik wel een plantje bij je laten groeien als blijk van steun .
      mvg dave

      Comment


        #4
        Re: Vragen legaal planten zetten

        @ El Guerilliero: inderdaad dat zou mij veel geld gaan kosten! Dus dat is geen optie Ik vrees dat het idd guerillastijl zal worden, wel jammer want 20 ga ik er niet zetten op die manier dan

        @ Dave Bullet: Ik heb idd niet zo'n werkverleden op gebied van drugs en dat zal dus niet pakken bij die mannen! Mocht ik ooit een vzw openen zal ik het jou laten weten! lol

        Het wordt gewoon eens tijd dat wiet legaal wordt, vind het dikke zever dat nu en dan eens een joint roken als "crimineel gedrag" wordt gezien

        Greets

        Comment

        Bezig...
        X