Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klein vraagje

    Korting op 420shop
    Hoi kwekers ik heb een vraagje het is voor mij al een aantal jaar geleden dat ik uit zaad heb gekweekt nu heb ik dus al een aantal zaadjes met worteltjes en nu is mij vraag dus kan ik deze gewoon al in de potgrond doen en buite zette? In de zon of in de schaduw? En moet ik water geven al heb ik hem net in de potgrond gedaan en buiten gezet?

    Edit: nog vraagje:p savonds gewoon buite laaten staan of beter binnezette de eerste paar daagen?

    Peace thegod.
    Last edited by thegod; 22 April 2013, 16:24.

    #2
    Re: Klein vraagje

    hey thegod kijk eerst ff op het forum staat het allemaal op.

    Comment


      #3
      Re: Klein vraagje

      :p gaat alemaal niet zo fijn met de iPhone dus als iemand gewoon ff uit kan legge wat het beste is om te doen zo in het begin zouw fijn zijn

      Comment


        #4
        Re: Klein vraagje

        Ik zou ze 's avonds nog ff binnenhalen, t vriest weer een beetje snachts..

        Maar idd als jord023 zegt... t buitenseizoen is weer begonnen dus t staat er idd allemaal al op

        edit: had je laatste bericht niet gezien voordat ik deze plaatste...

        edit2: ik had er ff overheen gelezen dat je nog moet gaan zaaien
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Klein vraagje

          Np tog bedankt voor de snelle reactie
          Als iemand mij nu nog antwoord zouw geven op mijn andere vragen zouw heel fijn zijn

          Comment


            #6
            Re: Klein vraagje

            Oke ik zal eens een serieuze poging doen..

            Je hebt zaadjes met worteltjes zeg je.. in je potten steken die zaadjes, 5mm grond erover.. afdekken met een plastic fles (1,5 liter cola fles bv, onderkant eraf halen en dop erop of eraf laten)..
            Dan kun je ze gewoon lekker overdag in t zonnetje zetten en s avonds als het even kan ook weer lekker warm binnen..

            Volgens mij moet je dan een heel eind komen..

            Succes !

            (maar toch.. voor iemand die zich: thegod noemt.......... lol )
            sigpic

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Klein vraagje

                gewoon een cola fles overzetten voor bescherming (wind, ongedierte, vogels...) en natuurlijk ook voor de temperatuur wat de plant natuurlijk heerlijk vind! gewoon in de zon zetten s'nachts weer binnenhalen voor de nachtvorst want de plant groeit niet onder een temperatuur van 18 graden

                Comment


                  #9
                  Re: Klein vraagje

                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Klein vraagje

                    Aight bedankt ik weet voldoende nu

                    Comment


                      #11
                      Re: Klein vraagje

                      Succes enne laat s wat aan die iPhone doen van je hahahahahha
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Klein vraagje

                        Die colafles is toch meer bedoelt om een broeierig klimaat te maken. Als je met stekken hebt gewerkt zul je vast wel een propagator(tje) hebben. Een boterhamzakje met een elastiekje om je pot werkt ook prima. Wel gaatjes erin prikken om het wat te ontluchten. Je kiempje beter eerst in de zaai en kweekgrond zetten en ff op laten komen ipv in de potgrond. Allemaal basics.

                        Comment


                          #13
                          Re: Klein vraagje

                          Ja man ik snap ut bedankt alemaal

                          Comment

                          Bezig...
                          X