Klein vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thegod
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 212

    #1

    Klein vraagje

    Korting op 420shop
    Hoi kwekers ik heb een vraagje het is voor mij al een aantal jaar geleden dat ik uit zaad heb gekweekt nu heb ik dus al een aantal zaadjes met worteltjes en nu is mij vraag dus kan ik deze gewoon al in de potgrond doen en buite zette? In de zon of in de schaduw? En moet ik water geven al heb ik hem net in de potgrond gedaan en buiten gezet?

    Edit: nog vraagje:p savonds gewoon buite laaten staan of beter binnezette de eerste paar daagen?

    Peace thegod.
    Last edited by thegod; 22 April 2013, 16:24.
  • jord023
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2012
    • 4

    #2
    Re: Klein vraagje

    hey thegod kijk eerst ff op het forum staat het allemaal op.

    Comment

    • thegod
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 212

      #3
      Re: Klein vraagje

      :p gaat alemaal niet zo fijn met de iPhone dus als iemand gewoon ff uit kan legge wat het beste is om te doen zo in het begin zouw fijn zijn

      Comment

      • Whitebud
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 568

        #4
        Re: Klein vraagje

        Ik zou ze 's avonds nog ff binnenhalen, t vriest weer een beetje snachts..

        Maar idd als jord023 zegt... t buitenseizoen is weer begonnen dus t staat er idd allemaal al op

        edit: had je laatste bericht niet gezien voordat ik deze plaatste...

        edit2: ik had er ff overheen gelezen dat je nog moet gaan zaaien
        sigpic

        Comment

        • thegod
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 212

          #5
          Re: Klein vraagje

          Np tog bedankt voor de snelle reactie
          Als iemand mij nu nog antwoord zouw geven op mijn andere vragen zouw heel fijn zijn

          Comment

          • Whitebud
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 568

            #6
            Re: Klein vraagje

            Oke ik zal eens een serieuze poging doen..

            Je hebt zaadjes met worteltjes zeg je.. in je potten steken die zaadjes, 5mm grond erover.. afdekken met een plastic fles (1,5 liter cola fles bv, onderkant eraf halen en dop erop of eraf laten)..
            Dan kun je ze gewoon lekker overdag in t zonnetje zetten en s avonds als het even kan ook weer lekker warm binnen..

            Volgens mij moet je dan een heel eind komen..

            Succes !

            (maar toch.. voor iemand die zich: thegod noemt.......... lol )
            sigpic

            Comment

            • thegod
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 212

              #7
              Re: Klein vraagje

              Haha oké ja heb de afgelopen jaaren met stekken gekweekt en de laatste keer dat ik zaad had was het echt slecht afgelopen:p
              Snap aleen niet helemaal wat je bedoelt met die cola fles... Waar is dit dan voor?:p moet ik die cola fles over da bakje doen en dan in de zon zette? 0.0 of moet ik die cola fles savonds erover doen ik snap het nie heb er ook nog nooit van gehoord:p

              Comment

              • SpaceHaze123
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 121

                #8
                Re: Klein vraagje

                gewoon een cola fles overzetten voor bescherming (wind, ongedierte, vogels...) en natuurlijk ook voor de temperatuur wat de plant natuurlijk heerlijk vind! gewoon in de zon zetten s'nachts weer binnenhalen voor de nachtvorst want de plant groeit niet onder een temperatuur van 18 graden

                Comment

                • Whitebud
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 568

                  #9
                  Re: Klein vraagje

                  sigpic

                  Comment

                  • thegod
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 212

                    #10
                    Re: Klein vraagje

                    Aight bedankt ik weet voldoende nu

                    Comment

                    • Whitebud
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 568

                      #11
                      Re: Klein vraagje

                      Succes enne laat s wat aan die iPhone doen van je hahahahahha
                      sigpic

                      Comment

                      • JiMBR0wsKi
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 207

                        #12
                        Re: Klein vraagje

                        Die colafles is toch meer bedoelt om een broeierig klimaat te maken. Als je met stekken hebt gewerkt zul je vast wel een propagator(tje) hebben. Een boterhamzakje met een elastiekje om je pot werkt ook prima. Wel gaatjes erin prikken om het wat te ontluchten. Je kiempje beter eerst in de zaai en kweekgrond zetten en ff op laten komen ipv in de potgrond. Allemaal basics.

                        Comment

                        • thegod
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 212

                          #13
                          Re: Klein vraagje

                          Ja man ik snap ut bedankt alemaal

                          Comment

                          Bezig...