last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Csvw01
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 260

    #196
    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    ze mogen ze toch ok in beslag nemen als de buren gaan klagen met 1 plantje ? gelukkig hebben ik hele goede buren die het zelf ok wel leuk vinden dat ik het doe

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #197
      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Ja, komen er meldingen binnen en ze happen: alles weg!
      Mijn buren hebben er gelukkig ook geen problemen mee, het leven in een woonwijk zou anders niet zo leuk meer zijn.

      Comment

      • Csvw01
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 260

        #198
        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        precies

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #199
          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Sjonge wat een geneuk weer zeg...Nou ben blij dat ik weer een illusie armer ben dan. We zijn gewoon criminelen dus.
          Vale verdomme kan jij niet ff wat regelen op het binnenhof...Ik wil gewoon een normale hobby hebben...

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #200
            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Ja Vale en als je klaar bent, ga dan ook ff langs op het Elysée, daar moeten ze ook nog overtuigd worden.
            (terwijl hij wel op de Medicinale, kant gehamerd heeft)
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • Csvw01
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 260

              #201
              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              hoi hoi ... ik heb wat vraagjes . heb vandaag niet zo leuk nieuws gehad . nu is mijn vraag hebben jullie verstand van wiet olie ? ik wil dat graag gaan maken en heb al gezocht op internet het lijk me vrij simpel om te maken .. maar toch vraag ik me af of jullie de iets meer van weten van hoe ik het moet maken of ik het nu beter met echte toppen kan maken of gewoon van de blad ? ik hoor het graag van jullie

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #202
                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Nee ik niet, dacht dat dat met het blad had te maken. Weet daar helemaal niets nuttigs over te melden. Maar wat is er aan de hand? Moet je ze gaan slachten? problemen met oom agent? Waarom ineens die olie?

                Comment

                • Csvw01
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 260

                  #203
                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  heb vandaag te horen gekregen dat me schoonvader heel erg ziek is .. en wat ik over de wietolie heb gelezen is dat het de tumor kleine maakt en dat je dan geen pillen en die andere zooi hoef .dus wil het heel graag maken voor hem had al beetje op forum rond gekeken maak kan de niet echt wat over vinden jammer genoeg

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #204
                    Re: last van spint, ziet er slecht uit



                    Ik ga geen advies geven over hoe en wat.
                    Kanker is een zeer verontrustende ziekte en er zijn idd getuigenissen bekend van mensen die zeggen volledig genezen te zijn.
                    Let wel op "getuigenissen"

                    Zo zou de patiënt vrij moeten zijn van bestraling, chemotherapie etc.

                    Ga op zoek naar een goeie oncoloog en vraag hem of hij/zij bekend is met THC onderzoek.
                    Last edited by Escargot; 13 August 2013, 17:49.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • Ronson
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 2379

                      #205
                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      Nou dan moeten we maar ff gaan kijken voor je, was ff bang dat jij iets had. Weedolie wordt ook veel gebruikt bij spieraandoeningen dus ik zat wel al in de medische hoek. Wat een klote nieuws weer zeg, hoe is je vriendje er onder? Wens hem maar sterkte van ons. Die ouwe van mij had ook die verschrikkelijke ziekte ook, kan me een beetje voorstellen waar hij nu doorheen gaat. Nou heel lief wezen voor hem. Probeer ik met escar wel achter wat info te komen.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Nice escar...Ik ga ook ff rond kijken..

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #206
                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Op dit filmpje kan je de getuigenis horen van Rick Simpson.
                        Het is zo'n beetje de eerste die uitgebreid inging op THC olie en Kanker.



                        Zo heb je vanavond wat te doen
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #207
                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Vond dit artikel ook online,

                          This website is for sale! argusoog.org is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, argusoog.org has it all. We hope you find what you are searching for!


                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          En toen kwam ik dit tegen,

                          Last edited by Ronson; 13 August 2013, 18:29.

                          Comment

                          • Csvw01
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 260

                            #208
                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            jullie zijn echt schatjes dankjewel

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #209
                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Weet ik, maar dank je
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • Ronson
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 2379

                                #210
                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
                                Weet ik, maar dank je
                                ....hahahaha...

                                Happy 2 help...ik denk dat ik en escar helaas ook onze portie van deze ziekte hebben gehad... Wens jullie veel sterkte toe alvast..

                                Comment

                                Bezig...