last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #346
    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    Buiten.......verjaardag.....ikkom eraaaaaan, hoop dat het een beetje duurt nog, ik ben niet zo'n heel jong slakje meer...*steun..kreun*
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • Csvw01
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 260

      #347
      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      whahha je heb zoiezo nog een week dat haal je wel denk ik ...SSA41632.JPGSSA41633.JPGSSA41634.JPGSSA41635.JPGSSA41637.JPGSSA41638.JPGSSA41641.JPGSSA41642.JPGSSA41643.JPGde zit een liefheersbeestje op me plant maar dat maak niet uit toch die zijn goed voor de bladluis als je die zou hebben toch ???

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #348
        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Die zijn door de lieve heer gezonden.....

        Behandel ze als Gasten van hoog aanzien....

        Ik ga nu ff lekker naar je foto'tjes kijken

        Goed gedaan,alles ziet er goed uit, zelfs het zorgenkindje...

        Gelukkig maar...
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • Csvw01
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 260

          #349
          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          hihih oke zou ik doen. goed om te horen dat het goed met ze ga

          Comment

          • Ronson
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 2379

            #350
            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Ja gaat goed...Maar blijf van die pktjes af. Van alle planten die ik zie op de foto's, zijn niet ver genoeg om al pk te ontvangen. laat de toppen nog iets meer aanslaan. als je topvorming door je hele plant heb gaat de plant meer pk vragen. Nu nog niet. Deze week zeker nog niet. teveel van iets wat een plant nog niet direkt gebruikt is ook overvoeding. Blijf nog ff bij water geven. Qua kleur beginnen ze al het donker groen te benaderen. dan zit je ook tegen overvoeding aan. Dus hou nog heel ff geduld met de pks bij deze plantjes. die grote van je zus zal waarschijnlijk nu wel iets van pk lusten. Lieveheersbeestjes goed teken.

            Comment

            • Csvw01
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 260

              #351
              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              hihi zo veel hebben ze niet gehad hoor .. ze krijgen ok niet zo veel water omdat de bak nog steeds zwaar is .. ik heb het alleen aan de alle kleinste gegeven omdat mijn idee die het gewoon nodig had en ze is de echt beter van geworden .ze zijn uit ze eigen zo groen geworden van stil staan en geen stress hebben .. anders zou ik het echt niet weten.. en die andere klopt maar wil ik even mee tot maandag wachten omdat ik de ok behandeld heb voor diertjes .. en zo te zien heb dat geholpen want de kwam gelijk zo keukelusje op hihiih

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #352
                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Maak je er nou een kerstboom van? hahaha...Ik heb nog wel engelenhaar voor je..
                Wat ik net hoorde was helemaal niet zo onverstandig. Probeer je een beetje af te remmen gezien de staat waar we mee begonnen zijn. Maar je hebt de juist gedachte gang nu wel te pakken zie ik.

                Comment

                • Csvw01
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 260

                  #353
                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  wat was niet verstandig ???

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #354
                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    min plus min is plus. Ja natuurlijk wel...ik zei toch" is helemaal niet onverstandig ". Je doet het gewoon goed hoor.

                    Comment

                    • Csvw01
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 260

                      #355
                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      ow lol ik las je zin verkeerd :O

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #356
                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Ja ik ben ook wel eens dyslectisch(nou ja wel eens)...lees soms dingen die er gewoon helemaal niet staan...Of ik laat dingen soms helemaal weg.
                        Kwam laatst ook weer achter iets. Toevallig het etiket van PK geloof ik wel 100 keer verkeerd gelezen totdat iemand zei dat er iets anders stond..Dumb ass..

                        Comment

                        • stafford
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 2382

                          #357
                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          Oorspronkelijk geplaatst door Csvw01
                          hoi hoi lieve mensjes.kleine up date van me wijfie ze is al aardig bij getrokken al zeg ik het hier een foto [ATTACH=CONFIG]186146[/ATTACH] groetjes csvw01


                          15weken
                          kijk mijn topic eens die zijn 8weken oud pas. en 2 zelf 6 a 6 en halve week.

                          ze is wat bij het trekken ind.
                          heb je al eens knofllook aftreksel gemaakt?

                          driehoek bio groene zeep met spiritus werkt ook super
                          geef je plantje ook wat enzyme mee als je hierover beschikt, tevens zorgt het voor k ook nog als extra

                          staff

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #358
                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronson
                            min plus min is plus.
                            Min plus min is meer min.
                            Min keer min is plus.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Csvw01
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 260

                              #359
                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              stafford .. hahha als je die zie wat waren ze zielig dan he maar gelukkig gaat het steeds beter met ze als je veder lees .kom je foto,s tegen dat ze al wat op geknapt zijn. ow knoflook hoe doe je dat dat ? tegen mijn zeiden ze dat ik beetje Dreft en beetje spiritus moest gebruiken .is dat niet goed dan ?? kijk ronson ze zit de nog steeds op 1082044_616408318403961_2137294440_n.jpg ow goedemorgen allemaal

                              Comment

                              • Ronson
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 2379

                                #360
                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Hahaha, de zoon van god heeft weer wat aan te merken hoor. Wat ben jij toch een gezellige persoonlijkheid he. Lekker weer wijzen op het tekort schieten van de normale sterveling. Kunnen we jouw gewoon niet aan dat kruis gaan hangen. Dacht dat jij niet van het quoten was? dat was toch iets voor beginners?

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                morgen Csv...

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Tis trouwens wel een lieveheersbeestje met obesitas...tjonge wat een dikkerd zeg.

                                Comment

                                Bezig...