last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Csvw01
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 260

    #361
    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    ik geeft de ok goed te eten .. volgens mijn blijf ze daarom ok whahhaa

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #362
      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      Ik denk het ook ja...Hoe is het verder daar, gaat alles nog een beetje gezien alle omstandigheden.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #363
        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        Ik ben niet zo van dat gekwebbel op een forum, daarvoor zit ik meestal op de chat eh..
        Als ik een foutje zie ben ik nooit te beroerd om je daarop te wijzen.
        In het bedrijfsleven wordt dat wel gewaardeerd, en als je die formule ooit nog eens nodig hebt zul je me misschien wel dankbaar zijn dat je het nu in ieder geval goed doet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #364
          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Tsjaa, je zal wel weer gelijk hebben Qnq. Maar dit is een fora niet een kantoor op je werk. Als je niet van gekwebbel houd waarom meng je je jezelf er dan in?

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #365
            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            Je plant is ind goed vooruitgegaan.
            Ze ziet er echt weer 10x beter uit en mooi groen gelukkig .

            Dat dreft druppeltje verhaal klopt wel ind.
            Maar ik heb nog nooit in me leven een druppel dreft meegegeven zelf.

            Staff

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #366
              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              Dreft hebben we hier niet, hoe moet ik nu mijn planten groot brengen...

              Merde ik wordt weer achtergesteld, ik bedoel....zonder Dreft.
              Kan ik mijn planten ook gewoon St. Marc Junks maken ????
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #367
                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                Lol..ik las net iets van groene zeep, van staff geloof ik...dat hebben ze toch overal..of ook niet

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #368
                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  Ja dat is ook weer zo iets....

                  Ossengal, groene zeep etc... bestaat niet hier.

                  Hier hebben we Savon de Marseille et Savon Noir...
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #369
                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    Neeeee....geen groene zeep geen ossegal. Nou is mijn mening over Frankrijk permanent beschadigd geraakt. Het lijkt wel een derde wereld land.. hahaha nee grapje
                    komt uit een goed hart.

                    Comment

                    • Csvw01
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 260

                      #370
                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      en hoe doe je dat dan met die knoflook dan ?

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #371
                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        Daar is ze dan...He he. begon me al zorgen te maken.

                        Comment

                        • Csvw01
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 260

                          #372
                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          hahhah.. dat hoeft niet hoor .. hier ben ik dan weer whahahhah .. hey me goede plantje begin wat lichter te worden dan is het tijd voor voeding toch maar moet ik die al pk geven of nog niet ?? ik dag doe eerst vragen voor ik weer wat verkeerd doe

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #373
                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            Doe je goed hoor. Hoeveel weken bloei zit je nu met dat plantje?

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Tjonge dat PEC word gewoon kampioen als ze zo door blijven gaan, zal je vriendje wel leuk vinden 2-0 al potverdorrie

                            Comment

                            • Csvw01
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 260

                              #374
                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              ze zit nu in 5 en halve week. van af 15 juli... vriendje hou niet van voetbal.. ik wel hahhaha maar ja mag ok wel van af dat ze weer aan spellen zijn hebben ze verloren die sukkels hihi ... dus als ik het goed heb kan die rond 25 seb geknipt worden toch ? maar nu is mijn vraag maar wanneer mag ze helemaal geen water meer dan ??
                              Last edited by Csvw01; 24 August 2013, 21:35.

                              Comment

                              • Ronson
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 2379

                                #375
                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                Tsja we houden gezamenlijk de rode lantaarn vast. Ja ,dan mag je pktjes geven en misschien een beetje bloeivoeding. Ze gaat nu sneller afbloeien. nog voeden wk 5 tm wk7 vanaf wk 8 alleen water gaan geven om te gaan spoelen. Maak je niet zo druk om je bladeren na week 6 begint al een klein beetje de herfst er in te slaan. Das normaal. Maar kijk gewoon met je foto's mee. zal je nog wat inspiratie geven,

                                DSC00255.jpg

                                Bloeiweek 6 nog 2,5 week te gaan

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Bij PK moet je wel goed het schema volgen en max 6 dagen achter elkaar..

                                Comment

                                Bezig...