last van spint, ziet er slecht uit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Csvw01
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 260

    #376
    Re: last van spint, ziet er slecht uit

    oke en hoe vaak mag ik haar pk geven dan gewoon 1x in de week ? en water gewoon elke dag beetje geven toch? want ze drink wel veel hoor ..

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #377
      Re: last van spint, ziet er slecht uit

      PK is een sterk goedje waar mee je moet oppassen. Ik stel voor dat je eerst op halve kracht voed. doe dit 2 dagen achter elkaar kijk ff hoe de plant daar op reageerd in die 48 uur als je goed zit. ga je dag 3 en 4 75% geven. kijk weer in die 48 uur. Goed dan laatste 2 dagen 100%. Daarna gelijk 2 dagen alleen water om te spoelen daarna weer gewoon wat bloeivoeding. dan kom je halverwege week 6 uit kan je langzaam je voeding gaan afbouwen. in de volgende 1,5 week. Daarna alleen water en dan moet je bij de gamma ff een kettingzaag gaan huren.

      Comment

      • Csvw01
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 260

        #378
        Re: last van spint, ziet er slecht uit

        oke kom voor de bakker meneer de bakker ..

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #379
          Re: last van spint, ziet er slecht uit

          Dus over een klein maandje komen ik en escar ff je stash testen, pak je agenda er maar bij
          Staat die genoteerd. Je moet ff een fotootje maken van pagina 819 teletext. Dat zie je de eerste 50 jaar niet meer

          Comment

          • Csvw01
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 260

            #380
            Re: last van spint, ziet er slecht uit

            whhhahahahha .. heb je Zwolle gezien 2de whahhah mooi he .. heb je de kakkerlakken gezien whahhahahahh onder nec omg omg lol

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #381
              Re: last van spint, ziet er slecht uit

              2e Wacht maar ff....en ja, kakkerlakken vinden wij hier neuzen trouwens. En die hatelijke nul gaat er ook aan morgen

              DSC00259.jpg

              Morgen staat jouw cluppie weer op die plaatst dus sla deze foto maar ff op.

              Comment

              • Csvw01
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 260

                #382
                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                whahhahahhahahha DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEEEEEEGEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
                IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!!!!!!!!!!!
                IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!!!!!!!!!!!!!
                WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!!!!!!!!!!!
                Last edited by Csvw01; 24 August 2013, 22:28.

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #383
                  Re: last van spint, ziet er slecht uit

                  Bizar vanavond rijd ik met tuffie naar huis, wordt tuffie 2 keer afgesneden en getraineerd door een smartje met een minder waardigheid complexje. laat zich niet inhalen, tuffie geĆÆrriteerd er achter gebleven ga de zelfde kant op wil naar links. Smartje dacht nee ik ga gewoon over 2 banen rijden. Tuffie blaffen joh, ik me gemak gehouden aangegeven dat ik naar links wil en krijg zowaar ruimte. Betekend wel dat we ff naast elkaar stonden. Kijk naar rechts ziet daar een manneke van in de 20 te gebaren...pakt een pasje draaid zijn raam open en zegt...ja politie jij gaat over 6 weken een bon...Schoot half in de lach...Ohh waarom dan? vroeg ik heel onschuldig. Had ie geen antwoord op. Zag wel dat ie een bezonder goed uitziende viendin bij hem had die mij zorgelijk aan het aankijken was. Dat was voor mij het signaal om ff lief naar haar te swaaien te lachen. En ben vervolgens door gereden, die dildo ook. Maar tuffie heefd nog wel ff tegen zijn smartje aan staan pissen hahaha..Nou vraag ik je, het moet niet gekker worden hierro...

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Hahaha ff kijken of je morgen ook nog zo vrolijk bent....

                  Comment

                  • Csvw01
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 260

                    #384
                    Re: last van spint, ziet er slecht uit

                    whahaha dat heeft tuffie goed gedaan .. en daar kom die dan he ...DRIE MAAL DRIE IS NEEEEEEEEEEEGEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
                    IEDER SCHREEUWT Z’N EIGEN LIED!!!!!!!!!!!!!
                    IK ZING DIT LIED WEL HONDERD KEER!!!!!!!!!!!!!!!
                    WANT STOPPEN KAN IK NIET!!!!!!!!!!!!!

                    Comment

                    • Ronson
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 2379

                      #385
                      Re: last van spint, ziet er slecht uit

                      Is dat het NEC lied?...hahaha..

                      Comment

                      • Csvw01
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 260

                        #386
                        Re: last van spint, ziet er slecht uit

                        whahahha nee is mijn liedje

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #387
                          Re: last van spint, ziet er slecht uit

                          En hoe staan de zaken daar csv? al begonnen met de pktjes? Zijn de beestjes allemaal al geƫlimineerd door die dikkerd?

                          Comment

                          • Csvw01
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 260

                            #388
                            Re: last van spint, ziet er slecht uit

                            goedemiddag .. hier paar foto,s .. over de grote maak ik me wel een beetje zorgen hoor of is dat normaal ? ow en kijk die andere kan die niet om vallen ? whahha beetje zorgen SSA41648.JPGSSA41649.JPGSSA41651.JPGSSA41646.JPGSSA41647.JPGpk heeft ze gisteren gehad vandaag weer geven ??ow en liefscheerbeestje zit de nog steeds op hihi

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #389
                              Re: last van spint, ziet er slecht uit

                              Pk geef je pas in de vijfde week van de bloei en alleen in de vijfde week.
                              Zou voortaan green sensation pakken van plagron,krijg je geen bijsmaak van aan je wiet PK doet dit wel en al helemaal bij overmatig gebruik.Coffeeshopwiet,PK is troep.

                              Comment

                              • Csvw01
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 260

                                #390
                                Re: last van spint, ziet er slecht uit

                                die grote sta 5 en halve week in bloei eerde heeft die nog nooit pk gehad .. ow gisteren voor het eerst een heel klein beetje

                                Comment

                                Bezig...