Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #46
    Re: Buitenkweek

    Het zal eerder een stikstof blokkade zijn doordat je teveel van die "bloei voeding" hebt gegeven.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #47
      Re: Buitenkweek

      Daar zit ik dus ook aan te denken, kan het echter nog niet zien.
      Ik moet op een foto zien of het nu rood (waar ik nog nooit van gehoord heb), of paars is.
      Last edited by Escargot; 5 September 2013, 20:55.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #48
        Re: Buitenkweek

        Inderdaad. Zo van de huidige foto's ziet de plant er toch gewoon goed uit. Hooguit wat bleekjes.

        Het zal toch ook wel wat spoelen als het flink regent?

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #49
          Re: Buitenkweek

          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
          Inderdaad. Zo van de huidige foto's ziet de plant er toch gewoon goed uit. Hooguit wat bleekjes.

          Het zal toch ook wel wat spoelen als het flink regent?
          Ja ik zou persoonlijk een paar dagen stoppen met voeding, PUNT, echter meneer luistert niet.(had ik ook zo veel last van).
          Ik loop van het begin al te zeggen, geen voeding totdat de plant het aangeeft, is niet zo moeilijk toch.

          Nu moet hij eerst gaan spoelen en kijken of de plant positief reageert, als het dan echt stikstof tekort is, wat ik zelf betwijfel, zal de plant zich niet lekker gaan voelen en een groeistop inlassen.
          Rood steeltje doelt ook nog wel eens op overvoeding.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • Faa
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2013
            • 113

            #50
            Re: Buitenkweek

            Ja ik geef nu geen voeding meer hoor, ik luister dus wel degelijk naar jullie advies. Dus goed wat water erover heen gooien zodat de grond wat gespoeld wordt? En het is inderdaad paars achtig niet rood. Grtz

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #51
              Re: Buitenkweek

              Dat jullie hier nog energie in steken. Al deze vragen hebben wij zelf opgezocht en ervaren.
              Had ik maar zoon snelcursus kweken dan.

              Comment

              • Faa
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2013
                • 113

                #52
                Re: Buitenkweek

                image.jpgimage.jpgimage.jpg

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #53
                  Re: Buitenkweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
                  Dat jullie hier nog energie in steken. Al deze vragen hebben wij zelf opgezocht en ervaren.
                  Had ik maar zoon snelcursus kweken dan.
                  Ik heb die snelcursus anders van jou persoonlijk gehad
                  *Zucht*, Gekke Aap, maar kweken kan ie.

                  Tjonge heb je dat gevonden, daar zou ik gewoon overheen gekeken hebben.

                  Hier jouw opdracht van vandaag, helemaal met rust laten en laat de regen z'n werk doen.
                  Lijkt mij dat moeder natuur het veel beter kan dan jij.
                  Dat streepje, wil ik echt geen vlekken noemen hoor.
                  Last edited by Escargot; 14 August 2013, 08:47.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Faa
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2013
                    • 113

                    #54
                    Re: Buitenkweek

                    Ok dan volg ik je raad op en laat ze volledig met rust tot ze in bloei staat. Sorry dat ik vanaf men 1ste kweekje er nog niet alles over weet/ heb gelezen he

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #55
                      Re: Buitenkweek

                      Ga nu eens gewoon wat kweek verslagen lezen, lezen en nog eens lezen.
                      Als je dit doet, leer je alles en ken je alle problemen uit je hoofd, ook de oplossingen.

                      Begin eens met het kweekverslag van Bongool of Cookaap.(enorm lekker en leuk leesvoer)
                      Zeker moet je ook eens die van Vale lezen, gewoon kweken zonder poespas.
                      Tjonge, voordat je het weet heb je alle informatie in je grijze massa en zl je zien, dat het helemaal geen Hocuspocus is.
                      Gewoon de natuur het werk laten doen, moeder natuur is echt een veel betere tuinier dan ons allemaal.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • Faa
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2013
                        • 113

                        #56
                        Re: Buitenkweek

                        Was al volop bezig. Bedankt voor de links

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        image.jpg

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #57
                          Re: Buitenkweek

                          Dat Rood verkleuring die je zag dat komt om dat nu in de nacht heel stuk kouder is dan 2 weken terug
                          Ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was dat heb elke buiten plant

                          Gr Bella
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #58
                            Re: Buitenkweek

                            Oorspronkelijk geplaatst door Faa
                            Ok dan volg ik je raad op en laat ze volledig met rust tot ze in bloei staat. Sorry dat ik vanaf men 1ste kweekje er nog niet alles over weet/ heb gelezen he
                            Gewoon Chill, Cool, Zen. steek aan het eind van de dag een lekkere Joint op en geniet van je plant.
                            Kijk er naar en geniet.
                            Rustig een beestje weg trekken, met de hand, alles gaat goed, die plant zal echt wel goed komen.
                            Dat is kweken, het is een genot, geen dagelijkse stress.....
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • Faa
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2013
                              • 113

                              #59
                              Re: Buitenkweek

                              Hehe niet alleen aan het eind van de dag hoor en de plant ruikt trouwens ook heel lekker, kan niet wachten om er eens van te proeven

                              Comment

                              • Faa
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2013
                                • 113

                                #60
                                Re: Buitenkweek

                                image.jpg

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                image.jpg

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                image.jpg

                                Comment

                                Bezig...