super silver haze, wordt het nog wat?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Repchris
    Ultra Stoner
    • Aug 2013
    • 103

    #16
    Re: super silver haze, wordt het nog wat?

    Buiten begint het nu kouder en vochtiger te worden. Ik heb hem nu in de kas. Zou ik hem zo laten staan of zou ik hem binnen zetten?


    Comment

    • Repchris
      Ultra Stoner
      • Aug 2013
      • 103

      #17
      Re: super silver haze, wordt het nog wat?

      Iemand enig idee? Want het word toch echt koud buiten. Lijkt me niet zo goed..

      Comment

      • budha54
        Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2013
        • 717

        #18
        Re: super silver haze, wordt het nog wat?

        krijgen we vorst ?

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #19
          Re: super silver haze, wordt het nog wat?

          Bij mijn weten hebben we dat nog lang niet...... niet zo angstig doen
          Hoe warm wil je het staan hebben dan?

          Comment

          • Repchris
            Ultra Stoner
            • Aug 2013
            • 103

            #20
            Re: super silver haze, wordt het nog wat?

            Ok dan. Ik dacht 15 graadjes overdag en 's nachts nog kouder, leek me niet ideaal zeg maar. Maar dan weet ik nu dat ik me geen zorgen hoef te maken over de temp

            Comment

            • gezelligheids roker
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 227

              #21
              Re: super silver haze, wordt het nog wat?

              op je vraag of het nog wat kan worden...ja, als je hem binnen gaat afbloeien mischien.
              als het een haze is dan ontkom je daar niet aan als ik zie hoe laat je hem geplant hebt...
              Bloeiperiode : 70 - 77 dagen
              reken maar uit wanneer die van jou ong klaar is dan

              succes ermee

              grtz

              edit : tegen die tijd hang je er ballen in en noem je het kerstboom

              Comment

              Bezig...