Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hoi
nee jo
we leren elke dag hier
ja kan toch niet alles weten
goede leer voor de volgende keer
zie dit als een test
ik had het ook gedaan deed ik elk jaar, vale vertelde mij dat ik alles moest laten zitten
nou het resultaat is goed te zien
En maak je niet druk van fouten leren we.
Het heeft mij jaren ontdekken en testen gekost.
Om te bereiken wat ik nu weet en het nivo waar ik opdraai.
Maar ook ik maak wel eens een fout.
Dat gebeurd nu eenmaal en hoort erbij.
Doe je wondjes dichtmaken maken met kaarsenvet,
Dit verminderd de kans dat de schimmel zich aan de wond kan hechten,
In een makkelijkere term gezegd,dit verminderd de kans op meeldauw.
Hey bedankt voor alle leuke reacties, ik ga gewoon lekker door met kweken en maak er het beste van.
Ik heb gelukkig nog aardig wat blad laten zitten en wie weet haal ik er nog wat leuks vanaf
Je plant heeft echt nog wel voldoende blad hoor, je hebt hem niet helemaal kaal geplukt. Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken, de impact zal minimaal zijn en gewoon goed en tijdig opletten dat er geen schimmels in kruipen. Succes met het afbloeien, nu begint de pret pas echt
Ik heb ook slechte oogsten gekend, kleine toppen, niet goed aangedikt en wegens toprot vervroegd moeten knippen.. maar het wietje smaakte nog steeds perfect, zeker na het 5 maanden curen. Komt wel goed dus!
Heey het gaat heel goed moet ff wat verzinnen om fotos te uplouden want me telefoon is kapot en normaal doe ik dat daarmee.
De toppen zijn vol met thc en zien er goed uit net als de rest van de plant.
Ik kweek al meer dan 10 jaar buiten !!! en zonder Forum !!!! heb er veel door geleerd !! om rot en schimmel te voorkomen , planten gewoon grof weg gesnoeit , en soms hele goede oogst gehad !! dikkere hoofd toppen !! gespleten , gescheurde planten , ga zo maar door !!! DE GROOTSTE BOOSDOENER IS ONS KLIMAAT !!!!
ik had ze ook in mijn schuur stonden de laatste 2 weken binnen
eerst in mijn verduister hok vroeg op 12/12 gezet
wel uit kijken dat ze niet vochtig blijven krijg je top rot
kan je een ven plaatsen voor lucht circulatie
me 2 andere planten gaan ook me schuur in als dit shit weer aan houd
Comment