bladeren verwijderd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeweetzelf1
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2012
    • 55

    #31
    Re: bladeren verwijderd

    hey allemaal, heb vandaag helaas wat toprot gespot in de hoofdtop van mijn white widow.
    zonde maarja de schade bleef gelukkig beperkt alleen in de hoofdtop zat rot en in 1 zijtak een klein beetje.
    gelukkig heb ik niks in mijn OG kush, ik denk ook dat het komt omdat de toppen van de WW veel dikker zijn..
    heb het er uit geknipt en nu hopen dat het weg blijft.

    Comment

    • roel213
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 279

      #32
      Re: bladeren verwijderd

      hoi

      jammer van je top rot

      heb je al een ven er bij gezet ??

      zet er ff een foto op ben wel benieuwd

      gr su6

      Comment

      • jeweetzelf1
        Advanced Stoner
        Member
        • Aug 2012
        • 55

        #33
        Re: bladeren verwijderd

        Hey ga er morgen gelijk een ven bij zetten, en ik ga ook meteen wat fotos maken met me moeder dr telefoon.
        dan zal ik ze gelijk uploaden roel

        Comment

        • jeweetzelf1
          Advanced Stoner
          Member
          • Aug 2012
          • 55

          #34
          Re: bladeren verwijderd

          het spijt me dat het zo lang duurde me telefoon is eindelijk gemaakt.
          Ik heb op 2 planten ontzettend last van toprot...
          Ik wil het liefst zo snel mogelijk oogsten..
          Ik ben nu 6 weken aan het verduisteren en ze moeten 8.

          dit is de white widow van dichtbij, deze heeft de meeste toprot.
          IMG-20130920-WA0001.jpg

          OG kush
          20130922_153917.jpg20130922_153901.jpg20130922_153851.jpg

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          het spijt me dat het zo lang duurde me telefoon is eindelijk gemaakt.
          Ik heb op 2 planten ontzettend last van toprot...
          Ik wil het liefst zo snel mogelijk oogsten..
          Ik ben nu 6 weken aan het verduisteren en ze moeten 8.

          dit is de white widow van dichtbij, deze heeft de meeste toprot.
          IMG-20130920-WA0001.jpg

          OG kush
          20130922_153917.jpg

          White Widow
          20130922_153901.jpg

          OG kush
          20130922_153851.jpg

          Comment

          • roel213
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 279

            #35
            Re: bladeren verwijderd

            hoi

            jammer van je top rot ik zou het er gewoon uit knippen en kijken hoe ze verder reageert
            anders gewoon een weekje eerder oogsten

            anders hou je meschien niet zo veel over

            gr su6

            Comment

            • jeweetzelf1
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2012
              • 55

              #36
              Re: bladeren verwijderd

              het gaat de goede kant op, 2 plantjes zijn paars en mooie herfstkleuren, de andere groen met wat geel blad.
              hier een paar mooie fotos
              20131001_125036.jpg
              20130930_171130 (1).jpg
              20131001_125150.jpg

              Comment

              • roel213
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 279

                #37
                Re: bladeren verwijderd

                hoi jeweetzelf1

                ziet er goed uit hoor
                wanneer ga je beginnen met knippen

                mijn 2 planten zijn geknipt heb 450 gr droog
                en aan het curen

                mijn andere 2 moeten nog een week of 2 ben wel benieuwd of het weer goed blijft

                gr su6

                Comment

                • jeweetzelf1
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Aug 2012
                  • 55

                  #38
                  Re: bladeren verwijderd

                  Hey ja het weer zou deze week nog goed blijven, ik ga over iets meer dan een week oogsten.
                  Beb al een paar tevroeg geoogste toppen gedroogd en de kwaliteit is prima, dus het beloofd veel!

                  Comment

                  • wiersmawiet
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2013
                    • 26

                    #39
                    Re: bladeren verwijderd

                    Ik zit elke middag (als er zon is, dus laat elke maar weg ) te kijken naar mijn plantjes,
                    Het mooiste is dat de bladeren echt naar de zon draaien en ze bijna 'lachen'.

                    Bij een plant moet je altijd logisch denken;
                    Hoe groeit de plant?
                    Hoe krijgt hij dat?

                    Comment

                    • roel213
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 279

                      #40
                      Re: bladeren verwijderd

                      oké mooi jeweetzelf1

                      ga je ze omhakken en drogen
                      of ga je knippen en dan te drogen hangen ??

                      als het weer mee zit blijven me 2 planten gewoon buiten
                      als het shit weer word gaan ze me schuur in tot ze klaar zijn

                      gr su6

                      Comment

                      • jeweetzelf1
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Aug 2012
                        • 55

                        #41
                        Re: bladeren verwijderd

                        hoi ik ga ze eerst knippen en dan drogen aan een waslijn.
                        ik zit er over te denken ze een van deze dagen te gaan oogsten

                        Comment

                        • roel213
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 279

                          #42
                          Re: bladeren verwijderd

                          oke

                          dat heb ik ook gedaan met 1 plant
                          de andere heb ik alleen de hoofd bladeren er af gehaald en in me cv hok gehangen
                          dat doet een maat altijd, dus ik ff proberen nou na 3 dagen zo droog shit te droog
                          ik als een speer weg gehaald en geknipt ook op gehangen in me schuur
                          daar is het droog maar lv goed na 1 dag waren ze weer bij gekomen

                          nu zijn ze aan het curen
                          heb er al van nou de kwaliteit is goed hoor
                          was niet normaal lol

                          gr su6

                          Comment

                          • jeweetzelf1
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Aug 2012
                            • 55

                            #43
                            Re: bladeren verwijderd

                            Hey ik heb vandaag me white widow geknipt, de toppen knip ik gelijk en daarna leg ik ze op gaas.
                            Zo kan ik meer controleren op toprot.
                            Morgen ga ik 1 of 2 OG kush omhakken en die knip ik gwn met hele tak en dan hang ik ze te drogen
                            Fijn dat je chaiba van goede kwaliteit is !

                            Comment

                            Bezig...