Oogstfeesje op komst?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • edenpro
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 208

    #16
    Re: Oogstfeesje op komst?!

    @LR2: dit is het resultaat van 3u knippen.. ik zit ongeveer halverwege de plant..
    Het knippen schiet idd nog vlug op, al is het grofweg gesneden met de grote schaar.

    De plant is iets te vroeg geoogst maar kon niet langer wachten, de toprot neemt de bovenhand zowel op de stammetjes als buds dus het is van moeten.
    Ik moet zeggen het zijn echt enorme joekels!

    Gewicht nat vandaag: 3,183kg...en dit nog maar in de helft van de plant..


    IMG_0571.jpgIMG_0572.jpg
    The gras is greener at my side

    Comment

    • Kill3r008
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 431

      #17
      Re: Oogstfeesje op komst?!

      Wat een joekels....

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #18
        Re: Oogstfeesje op komst?!

        Wat een toppen!
        Super gedaan!

        Comment

        • edenpro
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 208

          #19
          Re: Oogstfeesje op komst?!

          Tweede oogst is binnen.
          Eerste foto is eerste oogst, tweede is met 2e deel van de oogst erbij, duidelijk kleurverschil in verse en reeds 1 week droge.
          Vind het toch alweer een aanzienlijke hoeveelheid worden..

          Foto0011.jpgFoto0017.jpgFoto0018.jpg
          The gras is greener at my side

          Comment

          • chemmie
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2013
            • 1535

            #20
            Re: Oogstfeesje op komst?!

            De tering wat een toppen. Volgend jaar ga ik ook bomen kweken...
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #21
              Re: Oogstfeesje op komst?!

              De tering man die toppen whooooooooooo das lekkerrrrrrrrrrrr
              God was never on your side..

              Comment

              • Gamm
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1610

                #22
                Re: Oogstfeesje op komst?!

                Zeer mooi inderdaad voor een buitenkweek!!
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment

                • edenpro
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 208

                  #23
                  Re: Oogstfeesje op komst?!

                  Derde shift zit erop, alweer dikke joekel en geen enkel spoor van toprot

                  Foto0021.jpg
                  The gras is greener at my side

                  Comment

                  • roel213
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 279

                    #24
                    Re: Oogstfeesje op komst?!

                    ziet er goed uit gozer
                    word een lekker rokertje

                    gr su6

                    Comment

                    • machiel
                      Retired
                      • Jun 2011
                      • 42

                      #25
                      Re: Oogstfeesje op komst?!

                      DAAAaaaammmmm Die toppen wil ik ook wel komen roken!! (zou er nog 100 km voor afleggen)

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #26
                        Re: Oogstfeesje op komst?!

                        Netjes ziet er goed en verzorgd uit.

                        Laat het je smaken en veel plezier met je mooie oogst.

                        Staff

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #27
                          Re: Oogstfeesje op komst?!

                          Ha, zo'n boom staat dus nu op de verlanglijst,dat kunnen jullie wel begrijpen.

                          Heerlijk om dit zo te zien.

                          Ik wacht af op het droog en rook verslag.

                          Puik gedaan man
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • edenpro
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 208

                            #28
                            Re: Oogstfeesje op komst?!

                            Thx to all, de eerste droge voorraadjes komen binnen.. lekkuuuuuuuuuuh

                            Foto0028.jpg
                            The gras is greener at my side

                            Comment

                            • edenpro
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 208

                              #29
                              Re: Oogstfeesje op komst?!

                              Zo, de laatste oogst ervan is binnen.. nog 5u knipwerk gehad maar het resultaat mag er zeker zijn!


                              Foto0030.jpg

                              Volledig tevreden over deze plant.

                              Leuke high, relatieve vroegbloeier (14 oktober en alles binnen : 9 a 10 weken bloei, 3-4% toprot)

                              Deze neem ik volgend jaar gewoon opnieuw.


                              Stoned greetz!
                              The gras is greener at my side

                              Comment

                              • blowsterke
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2009
                                • 311

                                #30
                                Re: Oogstfeesje op komst?!

                                Zo mooie boom zeg. Voor mij weer jaren geleden dat ik er zo een had, laatste hebben ze geript, dus niet meer zo n boom als jij in de tuin.
                                Geniet van je eigen wietje. Je hebt het verdient.
                                Enjoy life, it is to short.

                                Comment

                                Bezig...