Oogstfeesje op komst?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #31
    Re: Oogstfeesje op komst?!

    Whoppa de oogst is binnen geniet er van laat je nog weten hoe het smaakt
    God was never on your side..

    Comment

    • mister frank
      Retired
      • Nov 2009
      • 785

      #32
      Re: Oogstfeesje op komst?!

      ziet er netjes uit! Laat het je smaken!
      ben zelf ook wel benieuwd naar de smaak?

      Comment

      • edenpro
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 208

        #33
        Re: Oogstfeesje op komst?!

        Beste medekwekers,

        Na alweer een enorm geslaagd jaar sluit ik hierbij dit topic af.
        Alles is op tijd binnengehaald (relatief vroeg begonnen ermee)
        Iets van 5% toprot, niet meer.
        Plant is echt aan te raden, makkelijke buitenkweeksoort, leuke mellow stone en zoete citroenachtig smaak.

        Alles is droog en gewogen en ik kom op 624 gram.

        Op beide foto's zitten alle toppen en plukjes, blauwe doos lijkt klein maar heeft bijna de afmetingen van een schoendoos, even diep maar iets minder breed.

        Foto0039.jpgFoto0042.jpg


        Bedankt om dit topic te volgen en op naar volgend jaar voor meer!

        Groeten
        The gras is greener at my side

        Comment

        • Lildon405
          Senior Stoner
          Member
          • Dec 2011
          • 48

          #34
          Re: Oogstfeesje op komst?!

          een woord Wouw
          nice jobb mate

          Comment

          Bezig...