Is er iets fout aan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • betersanikke
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 16

    #1

    Is er iets fout aan?

    Korting op 420shop



    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  • roel213
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 279

    #2
    Re: Is er iets fout aan?

    ik zou ze buiten zetten
    ze gaan strekken om dat ze binnen staan
    overpotten in grote poten en wel helemaal vullen met aarde

    gr su6

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Is er iets fout aan?

      Wil je een bos hebben of bomen?
      God was never on your side..

      Comment

      • betersanikke
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Apr 2014
        • 16

        #4
        Re: Is er iets fout aan?

        Een bos


        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment

        • reiko
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 455

          #5
          Re: Is er iets fout aan?

          Als je een bos wil hebben ben je fout bezig, als je 3 gram, correctie 2gram wil hebben ben je goed bezig ......
          Wat een strek man !!!!!
          Ik zou ze zoals hierboven vermeld buiten plaatsen en je potten goed aanvullen met aarde tot aan de rand van je pot.
          Koop jezelf wat auto-flowers en zet ze buiten man , je zult een mooiere opbrengst hebben dan van die stengel !!!!!
          succes verder.
          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #6
            Re: Is er iets fout aan?

            Acuut licht tekort, deze gaan erg veel steun nodig hebben in de bloei of ze gaan gewoon omvallen/waaien!

            Ze zijn zo hard gestrekt damnnn ik zou overwegen om opnieuw te beginnen want simpel word het niet, mss in volle grond ??

            Maar dan nog zullen ze kwetsbaar zijn en veel steun en liefde nodig hebben

            Comment

            • Matsy80
              Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 616

              #7
              Re: Is er iets fout aan?

              Meer licht dus enige oplossing Buiten met die mooie planten

              Comment

              • Abbu
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2014
                • 122

                #8
                Re: Is er iets fout aan?

                Wat voor zaden zijn het? Misschien heb je wel mannen die groeien ook heel snel de lucht in.

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Is er iets fout aan?

                  Zijn ze al tot aan het plafond¿ je sere ligt niet echt op het zuiden zo te zien.

                  Comment

                  Bezig...