Goed bezig?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • betersanikke
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 16

    #1

    Goed bezig?

    Korting op 420shop



    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  • reiko
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 455

    #2
    Re: Goed bezig?

    Voor de moment goe bezig
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment

    • Matsy80
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 616

      #3
      Re: Goed bezig?

      Welk soortje is het want ik heb gelezen dat je via het blad ook kan weten of het indica of sativa of mix is juist?

      Comment

      • rezpiet
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 275

        #4
        Re: Goed bezig?

        Dit lijkt mij om een sativa te gaan maar pin me er niet op vast, want ik ben een newb hier en ga binnekort ontmaagd worden door 5 vrouwtjes.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

        Comment

        • Matsy80
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 616

          #5
          Re: Goed bezig?

          hehe ola mooie ontmaagding maar geloof mij ik ben ook newb en heb 2 bubblegum staan maar zo te zien gaat het goed met de vrouwtjes

          wel wachten tot ze volwassen zijn e

          Comment

          • Shiva Ketama
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2014
            • 867

            #6
            Re: Goed bezig?

            Is een hybride die meer naar sativa neigt. Sativa, lang en smal. Indica, kort en dik. Hybride, iets tussenin. Maar tegenwoordig is het al hybride.

            Grtz.

            Comment

            • Matsy80
              Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 616

              #7
              Re: Goed bezig?

              juist, Ik wist gewoon niet maar welk blad wat was <= beginnende die veel gelezen heeft al ondertussen )

              Comment

              Bezig...