Twijfels over mijn plantjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • anonyweed
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2012
    • 4

    #1

    Twijfels over mijn plantjes

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik heb nu mijn 2de kweek maar ik heb nu voor het eerst zelf ontkiemt. Ik heb een aantal soorten en ze staan alle op stekgrond van de growshop.
    Ik heb :
    Auto Marry
    Auto mega Bud
    Arjens haze#1
    Hawain snow
    Strawberry Haze (word nog ontkiemd)

    Ik heb nu alleen mijn vraagtekens bij het uiterlijk van mijn plantjes mag ik jullie mening ? (en als er wat is graag met de oplossing!)







    Groeten
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Twijfels over mijn plantjes

    niets mis mee
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • reiko
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 455

      #3
      Re: Twijfels over mijn plantjes

      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Twijfels over mijn plantjes

        Die staat morgen recht en opengeklapt. Je bodem is wel erg nat.

        Comment

        • anonyweed
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Aug 2012
          • 4

          #5
          Re: Twijfels over mijn plantjes

          Yoo,

          Thanks voor de snelle reacties. We gaan het zien!

          Groeten

          Comment

          • Kill3r008
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 431

            #6
            Re: Twijfels over mijn plantjes

            Net als FlintStoned al vertelde. Je grond is wel erg nat. Iets droger is beter voor de wortelvorming.

            Comment

            • phangngaone
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Apr 2013
              • 375

              #7
              Re: Twijfels over mijn plantjes

              idd....

              Komt wel goed hoor!

              Comment

              • anonyweed
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Aug 2012
                • 4

                #8
                Re: Twijfels over mijn plantjes

                Bedankt! Ik ga het in de gaten houden. Ik ga ook zeker nog heel veel topics hier lezen want dan zouden er vast nog vragen beantwoord worden die later in me op komen!

                Comment

                • Abbu
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2014
                  • 122

                  #9
                  Re: Twijfels over mijn plantjes

                  Er zijn zoveel oude topics dat ik soms door de bomen de toppen niet meer zie.
                  BV zaailingen te verpotten, water geven etc.
                  Ik heb nu 1 jamaica kush opstaan al 4 weken en 2 autoflowers haze allemaal zaailingen. Dit word me 5 zomer maar de eerste keer op me eigen plek. Ik ga je in de gaten houden en zodra ik kan zal ik foto's uploaden
                  Last edited by Abbu; 12 May 2014, 00:12.

                  Comment

                  • anonyweed
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Aug 2012
                    • 4

                    #10
                    Re: Twijfels over mijn plantjes

                    Yoo,

                    Even een update van mijn plantjes volgensmij strekken ze een beetje kan ik ze nog redden ?



                    Groeten!

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: Twijfels over mijn plantjes

                      Zet ze buiten.. Je raam houd 30 % licht tegen en dan nog die folie.

                      Comment

                      • Gps
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2014
                        • 1988

                        #12
                        Re: Twijfels over mijn plantjes

                        Ik had / heb het zelfde probleem. Buiten zetten is de oplossing.
                        Je moet wel oppassen dat het niet te hard waait.
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment

                        • phangngaone
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2013
                          • 375

                          #13
                          Re: Twijfels over mijn plantjes

                          Idd lekker buiten zetten, komt wel goed.
                          Eventueel ze verpotten en dieper ingraven, dan heb je ook minder last van de wind.

                          Comment

                          Bezig...