Edit > closed account
Met een goed plan(tgat) kom je al ver :-)
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
Dat spoelt allemaal weg in de winter.
Na de winter omspitten en elk plantgat bemesten met 1 kopje droge kippenmest. (aldus Dame Blanche)
1 april is er pas 13 uur licht, dan gaan de plantjes meteen bloeien.
Hopelijk bedoel je eind april, dan is er bijna 15 uur licht.
Mgoed, die discussie voeren we elk jaar. -
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:40.Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
Hankt beetje van je grondsoort af he. Op klapzand of luss spoelt alles uit zoals qnq reeds aangaf maar op klei kan dit wel.Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:40.Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
tip 1 blijf van andermans grond af das zijn broodwinning! tip teww als jed dan zograag op andermans land wilzaaien of poten bedenk een boer kent elke 1cm2 van ze perseel.
en ja google eens monsanto en mais.Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:41.Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
afbloeien in juni/juli???Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
een boer ontgaat niks zeker niks wat langs ze land gebeurt, ben zelf hoby boer. mais zaaien ze pas in junie, aardappers ligteran oftvroege midde of bewaaraardappels zijn. ik zou echt drie keer nadenk , ik zie alles op me veld en er ook naast.
.Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
Edit > closed accountLast edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:41.Comment
-
Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver
juni wordt wel erg vroeg, en dan kan je ze net zo goed binnen houden lijkt me
Comment





Comment