Met een goed plan(tgat) kom je al ver :-)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • noordlicht
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 47

    #1

    Met een goed plan(tgat) kom je al ver :-)

    Korting op 420shop
    Edit > closed account
    Last edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:40.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

    Dat spoelt allemaal weg in de winter.
    Na de winter omspitten en elk plantgat bemesten met 1 kopje droge kippenmest. (aldus Dame Blanche)


    1 april is er pas 13 uur licht, dan gaan de plantjes meteen bloeien.
    Hopelijk bedoel je eind april, dan is er bijna 15 uur licht.
    Mgoed, die discussie voeren we elk jaar.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • noordlicht
      Senior Stoner
      Member
      • May 2014
      • 47

      #3
      Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

      Edit > closed account
      Last edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:40.

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

        Hankt beetje van je grondsoort af he. Op klapzand of luss spoelt alles uit zoals qnq reeds aangaf maar op klei kan dit wel.

        Comment

        • noordlicht
          Senior Stoner
          Member
          • May 2014
          • 47

          #5
          Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

          Edit > closed account
          Last edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:40.

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

            tip 1 blijf van andermans grond af das zijn broodwinning! tip teww als jed dan zograag op andermans land wilzaaien of poten bedenk een boer kent elke 1cm2 van ze perseel.

            en ja google eens monsanto en mais.

            Comment

            • noordlicht
              Senior Stoner
              Member
              • May 2014
              • 47

              #7
              Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

              Edit > closed account
              Last edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:41.

              Comment

              • Ilikebigbuds
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2014
                • 549

                #8
                Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

                afbloeien in juni/juli???
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

                  een boer ontgaat niks zeker niks wat langs ze land gebeurt, ben zelf hoby boer. mais zaaien ze pas in junie, aardappers ligteran oftvroege midde of bewaaraardappels zijn. ik zou echt drie keer nadenk , ik zie alles op me veld en er ook naast.
                  .

                  Comment

                  • noordlicht
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2014
                    • 47

                    #10
                    Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

                    Edit > closed account
                    Last edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:41.

                    Comment

                    • Ilikebigbuds
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 549

                      #11
                      Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

                      juni wordt wel erg vroeg, en dan kan je ze net zo goed binnen houden lijkt me
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment

                      • led
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2010
                        • 187

                        #12
                        Re: Met een goed plan(tgat) kom je al ver

                        Gewoon binnen voorgroeien in heel de maand april en dan in mei naar buiten. Werkt super goed bij mij


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment

                        Bezig...