Wat zouden jullie doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • led
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 187

    #1

    Wat zouden jullie doen?

    Korting op 420shop
    Met dit enorme schijtweer in aantocht heb ik wel een probleem. Teveel water is voor niemand goed dus ook niet voor mijn planten[emoji16] nu staan mijn planten is de vaste grond dus ik kan ze niet naar binnen slepen. Een afdakje gaat niet want de planten zijn 3 meter. Ben nu nog niet bang voor toprot. Zou ik plastic op de grond kunnen leggen zodat niet al het water naar de wortels gaat of zou dat geen nut hebben?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • diesel4666
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2014
    • 64

    #2
    Re: Wat zouden jullie doen?

    Denk niet dat dat veel gaat helpen, nee.
    Het water komt nog in je toppen te zitten.
    Een boom van 3m in volle grond gaat volgens mij niet kapot gaan van de regen die in de grond trekt.

    Maar het is wel behoorlijk kutweer, ja.

    Comment

    • led
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2010
      • 187

      #3
      Re: Wat zouden jullie doen?

      zo groot zijn de toppen nog niet dus die toprot zal wel meevallen


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: Wat zouden jullie doen?

        Zijn er al tekenen dat ze te nat staan ? Dacht dat dat in volle grond geen?problemen gaf ? Plasts anders fotootje hoe je plant erbij staat
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Michevan
          Expert Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2014
          • 1417

          #5
          Re: Wat zouden jullie doen?

          Ja inderdaad, een foto zegt veel meer.
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment

          • led
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 187

            #6
            Re: Wat zouden jullie doen?

            Als dat niet uit maakt dat is dat helemaal fijn bik vroeg het me gewoon af. Dus ik hoef niets te doen?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            • led
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2010
              • 187

              #7
              Re: Wat zouden jullie doen?


              Vooruit een fototje dan


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment

              • Wietefras
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 4374

                #8
                Re: Wat zouden jullie doen?

                Planten zien er toch gewoon goed uit?

                Denk dat je eerder een probleem hebt dat er geen zon meer is om toppen te ontwikkelen.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                • led
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2010
                  • 187

                  #9
                  Re: Wat zouden jullie doen?

                  Daar ben ik niet zo bang voor. Die zon komt volgende week zag ik al


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Wat zouden jullie doen?

                    Ehm plante houden van Regen en teveel water krijgen ze NOOIT in volle grond
                    Heb je in de natuur wel eens planten onder een Parapluw zien staan???
                    Tis elke jaar dit weer komt word herfst gek he ....
                    gewoon laten staan en maak je niet druk
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Wietefras
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 4374

                      #11
                      Re: Wat zouden jullie doen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door led
                      Daar ben ik niet zo bang voor. Die zon komt volgende week zag ik al
                      Ziet er wat mager uit, maar het is allicht beter dan de herfstige ellende die we nu hebben. Ik heb dit jaar dan geen wiet buiten, maar heb wel een hele zooi groenteplanten staan die nog wel een maandje zomer hadden kunnen hebben.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment

                      • led
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2010
                        • 187

                        #12
                        Re: Wat zouden jullie doen?

                        @belladonna Het was ook een vraag he je kunt niet alles weten helaas. Maar een plant met een paraplu zou best een mooi gezicht kunnen zijn[emoji299]️


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment

                        • diesel4666
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • May 2014
                          • 64

                          #13
                          Re: Wat zouden jullie doen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                          Ehm plante houden van Regen en teveel water krijgen ze NOOIT in volle grond
                          Heb je in de natuur wel eens planten onder een Parapluw zien staan???
                          Tis elke jaar dit weer komt word herfst gek he ....
                          gewoon laten staan en maak je niet druk

                          Hmm, planten gaan in de natuur ook wel eens dood/rot door teveel water hoor.

                          Mijn guerilla planten staan ook op een slechte plaats. Als je daar wandelt, komt het water naar boven. Bijna een moeras geworden het gebied daar.
                          Planten groeien all weken niet meer en worden geel.

                          Maar in het geval van de planten in dit topic zou ik me ook geen zorgen maken. Zijn al echte bomen.

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #14
                            Re: Wat zouden jullie doen?

                            Haagbeuk snoei je voor 21 juni ghehehe.

                            Comment

                            • led
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2010
                              • 187

                              #15
                              Re: Wat zouden jullie doen?

                              Gelukkig staat er geen water bij mijn planten. Deze haag snoei ik pas in oktober


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...