Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla vraagen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla vraagen

    Korting op 420shop
    hallo ik wil deze zomer ook guerilla gaan kweeken en heb de perfekte plaats gevonden maar er is een probleem de planten mogen niet hoger worden dan zoon 1,70 met pot ik dacht aan toppen maar als de plant BV 2 m normaal word kan ik dan gewoon de helft reken of kan je dat niet zo bepaalen
    ik moet mijn planten ook in potten zetten en ik dacht om er 40 L aarde per pot in te doen maakt dat wat uit voor de hoogte?
    don't drink and drive smoke and fly

    #2
    je kunt de plant een paar keer toppen natuurlijk daardoor blijft ie zeker laag maar wel breed , begin bv vanaf de 3-4de internode al te toppen ofzo .

    Comment


      #3
      als het een goede plaats is waar niemand je ziet kan je de planten gaan toppen,maar aangezien ze niet hoger mogen worden dan 1.70m zal het iemand wel kunnen zien...

      ik zou gewoon een indica soort nemen en die in een 25liter pot doen,maar dan zou het ook nog kunnen zijn dat hij wat hoger wordt!

      grtzzz

      Comment


        #4
        bedankt voor jullie reacties ik heb nog een vraag over de "stank" die er van af komt ik denk dat er bijna nooit iemand komt want het is op een oude schuur die als opslag voor machienes word gebruikt en er staan geen huizen in een straal van 100 m en het is +- 4 m boven de grond nou komt de vraag hoe veel planten kan ik daar neer zetten zonder dat het al teveel gaad stinken
        don't drink and drive smoke and fly

        Comment


          #5
          dat kan je eigenlijk zo direkt niet zeggen,het hangt van de soort vanaf...

          hoeveel planten je daar kan neerzetten hangt ook van het oppervlak af van de schuur,maar als ze er machines in opslaan dan zal er zeker wel iemand komen!

          en dan zal deze persoon ook de planten zien staan op de schuur,ik vind het persoonlijk geen goede plaats of de oude schuur moest natuurlijk van jou of je ouders zijn(dan zal er al zeker niemand komen)

          grtzzz

          Comment


            #6
            de schuur is niet van mij of iemand die ik ken maar ik kom daar wel een en heb nog nooit niemand gezien of sporen van mensen gezien maar als we er van uitgaan dat er geen mensen in een straal van 100 m komen dan kan ik er tog wel makkelijk 15 planten neer zetten
            don't drink and drive smoke and fly

            Comment


              #7
              ja als we daar van uitgaan dan gaat dat zeker...

              maar ik zou toch oppassen,op zo een plaatsen komt zeker wel iemand en als hij alles weggooid heb je niets!

              dan kan je er beter 5 ofzo daar zetten en voor de andere 10 een andere plek zoeken...

              grtzzz

              Comment


                #8
                ja ruik je dat zo goed want ik heb tot nu toe alleen een manelijke plant ge had en lowryders gekweekt
                don't drink and drive smoke and fly

                Comment


                  #9
                  er zijn er die heel hard kunnen stinken ja (alle voor mij is het lekker ruiken)

                  maar je zei dat je ze op de schuur wou zetten,dan denk ik dat ze ze eerder gaan zien dan ruiken...

                  grtzzz

                  Comment


                    #10
                    en wat met het licht dan?

                    Comment


                      #11
                      op het dak is een soort muur van 1,70 waar geen dak op zit dus darom mogen ze niet zo hoog worden
                      don't drink and drive smoke and fly

                      Comment


                        #12
                        dan mag je ze zeker niet in grotere potten dan 11liter zetten anders gaan ze er wel bovenuit komen...

                        grtzzz

                        Comment


                          #13
                          bedankt voor de reacties ik heb er zeker wat aan gehad
                          don't drink and drive smoke and fly

                          Comment

                          Bezig...
                          X