Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

    Korting op 420shop
    ik heb gisteren op wietzaadjes.nl 3xcandy kush auto , 5x ny diesel auto , 1x og kush auto gekocht

    ik had vragen over de grond waar ik ze in ga zetten .

    Ik ga ze kweken in 11l potten op het balkon.

    nu had ik de vraag of het kwaad zou kunnen als ik dit meng met de universele potgrond die ik ga gebruiken ---> http://www.avevewinkels.be/nl/tuin/s...rsele-meststof

    ik heb gezien wat er allemaal in zit en er zijn tog wel een paar dingen waarvan ik heb gelezen dat het goed is voor de bloei . ( stikstof , kalium , fosfor..



    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    zou ik dit kunnen gebruiken http://www.avevewinkels.be/nl/tuin/s...groene-planten


    hopelijk kan iemand snel antwoorden dan kan ik verder !
    Last edited by TangerineHaze; 18 May 2015, 23:50.

    #2
    Re: Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

    Ik zou misschien iets biologisch zoeken, en geschikt voor consumptiegewassen.
    Een goeie tomatenvoeding bijvoorbeeld.
    Vloeibare voeding hoef je ook niet door de grond te mixen, dus je kunt dat geven naar behoefte.
    Als je vaste voeding in de grond doet, moet je altijd maar afwachten of het niet te weinig is, of erger nog: te veel.
    Want eenmaal dat er in zit, kun je het er niet meer uithalen.
    Zulke potgrond is al voorbemest, ga je daar nog meer mest doorheen doen, is een beetje kennis van de behoeften van een wietplant wel handig.

    Op het forum over voeding kun je meer vinden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

      Danku voor de goede raad!

      ik ga dan voor de tomatenvoeding alleen moet ik nog wat uitzoeken hoeveel ik mag geven enz

      Comment


        #4
        Re: Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

        Als ik je aarde mag aanraden van aveve neem dan de potgrond voor bloembakken.
        dit zijn paarse zakken van 70L.
        ik maak daar gebruik van.

        deze 2 verslagen zijn van mij. met deze aarde.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...haze-feminized
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-amnesia-reg

        Comment


          #5
          Re: Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

          De eerste weken in ieder geval niets, dus tijd genoeg om uit te zoeken.
          In sommige tuincentra hebben ze ook Plagron voeding, als je die kunt vinden is dat beter natuurlijk.
          Qua prijs zal het niet zo veel uitmaken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            De eerste weken in ieder geval niets, dus tijd genoeg om uit te zoeken.
            In sommige tuincentra hebben ze ook Plagron voeding, als je die kunt vinden is dat beter natuurlijk.
            Qua prijs zal het niet zo veel uitmaken.
            dit is idd veel beter dan tomatenvoeding
            en idd dit hebben ze bijna overal in een tuincentra

            Comment


              #7
              Re: Candy kush , ny diesel , og kush autoflowers vragen over grond

              dank voor alle reacties hier kan ik wel wat mee !
              en ik hoop ook dat ik plagron ga vinden maar ik twijfel er een beetje aan aangezien ik in Belgie woon

              mijn zaadjes zijn gisteren trouwens ook aangekomen (3x candy kush auto 5x ny diesel auto , 1x og kush auto) ze zijn nu aan het ontkiemen in plastic doosjes in keukenrol , ik ben wel een beetje paranoia dat ze niet gaan uitkomen want sommige zaden waren wel licht van kleur en ik heb vandaag gekeken en zie nog geen verschil , maar ja het is natuurlijk ook de eerste dag .

              kan het kwaad dat er lucht in kan eigelijk want daar had ik niet echt bij nagedacht ?

              grts TangerineHaze

              Comment

              Bezig...
              X