Nieuwe kweek! Hebben jullie aanraders?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BeginGrow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 173

    #1

    Nieuwe kweek! Hebben jullie aanraders?

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ikga zo snel mogelijk nog een nieuwe buitenkweek starten.
    Ik wil een autoflower doen zodat deze nog vroeg klaar is.
    Hebben jullie zelf een soort waarvan jullie een goede opbrengst hadden en die een fruitige smaak/zoete smaak had.
    Ik zit te denken aan Bluematic (RQS), Kalashnikova(GHS) of White Diesel Haze(White label seeds).
    Ook moet de soort goed bestendig zijn tegen rot en ongedierte.

    Alvast bedankt en ik hoor graag van jullie!
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten
  • amazing
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 1699

    #2
    Re: Nieuwe kweek! Hebben jullie aanraders?

    de soorten moet je zelf kiezen . ik zou deze nemen dat je nu zei.
    ongedierte daar kan je zelf iets tegen doen
    en toprot , jah dat is mogelijk bij elke dame. zorg ervoor dat je toppen droog blijven....

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Nieuwe kweek! Hebben jullie aanraders?

      auto big bang van greenhouse is wel aardig
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • BeginGrow
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2014
        • 173

        #4
        Re: Nieuwe kweek! Hebben jullie aanraders?

        Amazing
        De toppen worden sowieso nat omdat ze buiten staan.
        In de volle grond.

        Angel777
        Hebje die zelf ooit gehad? Wat was de opbrengst en smaak?
        -De Perfecte Guerilla Kweek
        -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: Nieuwe kweek! Hebben jullie aanraders?

          opbrengst was ongeveer 55 gram als ik me niet vergis
          smaak was niet slecht

          werd ongeveer 70-80 cm bij mij
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • BeginGrow
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2014
            • 173

            #6
            Re: Nieuwe kweek! Hebben jullie aanraders?

            Oke klinkt niet verkeerd.
            Ikga binennkort naar Amsterdam dus dan kan ik eigenlijk krijgen wat ik maar wil
            -De Perfecte Guerilla Kweek
            -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

            Comment

            Bezig...