Ben ik betrapt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BeginGrow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 173

    #1

    Ben ik betrapt?

    Korting op 420shop
    Medegrowers,

    Ik kwam vandaag op de spot aan waar ik mijn plantjes heb staan. In de gaas rond de plant uit de grond en de plant stond scheef.
    De gaas zat niet diep in de grond maar dit kan toch niet door de wind zijn gedaan want het is gaas dat blaas je niet omver in de bosjes.
    Ook leek het of de plant uit de grond was gerukt of dat iemand dat heeft geprobeerd en zich toen heeft bedacht en het heeft laten staan.
    Ik ben erg bang dat ik betrapt ben en dat ze een camera zullen monteren en mij zullen vangen. Wat denken jullie dat ik moet doen?
    pfff ik ga nooit meer guerilla, is de moeite en spanning en risico niet waard.
    Ik wacht wel tot ik op mezelf woon en dan kweek ik wel een paar mooie plantjes groot.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #2
    Re: Ben ik betrapt?

    paf nog èèntje !

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Ben ik betrapt?

      Ik denk dat broer konijn je betrapt heeft

      Comment

      • Faach Viechuur
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2015
        • 882

        #4
        Re: Ben ik betrapt?

        Denk eerder dat diegene zich bedacht heeft, en denkt dat hij/zij de plant wil laten staan totdat die klaar is, en er dan uitrukken.

        Kan me niet voorstellen dat de politie zo dom is, om sporen achter te laten, en vervolgens stiekem een camera op zal hangen.


        Maar Broer Konijn is me er ook eentje hoor, zal me niks verbazen als die je gewoon een beetje probeert te stangen.

        Missie geslaag in dat geval.

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: Ben ik betrapt?

          Comment

          • BeginGrow
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2014
            • 173

            #6
            Re: Ben ik betrapt?

            Hahaha grappig jongens,

            Slepen konijnen gaas weg dan;p?
            Zouden jullie niet hetzelfde gevoel hebben als je gaas er opeens niet meer
            Omheen stond?

            Maar idd zou de politie niet doen idd.
            -De Perfecte Guerilla Kweek
            -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Ben ik betrapt?

              Ik heb een grote moestuin en bescherm tegen konijn met ingegraven gaas. Ja ze trekken het weg. Nu bekijk ik dan wel in de ochtend de sporen en weet daardoor dat het het konijn was. Heb ook al herten gehad die me bonen opvraten. Als er grote nike aire voetstappen staan dan was het je vriend tegen wie je klapte, ghehehe.

              Comment

              • Sanders
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2009
                • 165

                #8
                Re: Ben ik betrapt?

                En als er een diep profiel in de stappen zit ..zijn het laarzen of 'berg'schoennen..mischien wel van een boswachter..

                Zelf hark ik altijd de grond op de spots aan net voordat ik weg ga ...zo kan ik volgende keer precies checken wie er allemaal langs geweest zijn..

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #9
                  Re: Ben ik betrapt?

                  ik denk dat je moet gaan emigreren, al die spanning hier bah je zou het er van aan je hart krijgen.

                  Comment

                  • Ruben1980
                    Chronic Stoner
                    Lucky Member
                    • May 2014
                    • 191

                    #10
                    Re: Ben ik betrapt?

                    Duidelijk een konijn
                    Wihte widow

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Ben ik betrapt?

                      Als ik gaas in de natuur tegen kom ruim ik dat altijd op, maar dit keer ben ik het niet geweest in ieder geval.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • amazing
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 1699

                        #12
                        Re: Ben ik betrapt?

                        wildcarpet.jpg waar stond die plant nou weer

                        Comment

                        • De Witte
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2013
                          • 2133

                          #13
                          Re: Ben ik betrapt?

                          Ik zou ook emigreren, als ik al niet op mijn 21 jaar alleen was gaan wonen.
                          Veel succes verder....
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment

                          • Faach Viechuur
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2015
                            • 882

                            #14
                            Re: Ben ik betrapt?

                            Gisteren vertelde iemand mij, dat de politie tegenwoordig juist vaak wel sporen achter laat.

                            Soort van nieuwe tactiek. Juist om niet op te vallen als politie.

                            Zo zijn er al meerdere mensen in de kerkers gegooid in Belgie.


                            Zou dus maar wel goed blijven kijken of je geen 3G camera's ziet hangen.

                            Die heb je tegenwoordig al heel klein, helemaal die de politie/recherche gebruikt.

                            Bivakmuts helpt natuurlijk ook wel, om onherkenbaar te blijven.

                            Comment

                            • kvb
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2014
                              • 281

                              #15
                              Re: Ben ik betrapt?

                              Veel succes met uitleggen dat wiet kweken een hobby is met zo'n muts op

                              Comment

                              Bezig...