Nog steeds geen toppen
Collapse
X
-
Re: Nog steeds geen toppen
Dat is volkomen normaal. Buiten is het pas half september 12/12 en oogst je half oktober tot half november. -
-
Re: Nog steeds geen toppen
Van 25 op 26 september is het op onze breete graad 12/12 de meeste strains gaan echter ook al in bloei met 13/11, hele vroege bloeiers zelfs met 14/10. Alnaargelang de strain schiet dat hier dus in bloei vanaf nu tot half september en dan moeten ze dus nog de bloeiweken, de ene sstrain een week of 7 de andere een week of 20.
Comment
-
Re: Nog steeds geen toppen
Potverdikke wat een mooie struik die toppen komen echt vanzelf wel hoor geef het tijd als je bij mensen nu al toppen ziet dan zijn het autoflowers of vroeg bloeieres
dus het ligt niet aan jou hoor die toppen komen welGod was never on your side..Comment





Comment