Nog steeds geen toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sven139
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2012
    • 37

    #1

    Nog steeds geen toppen

    Korting op 420shop
    image.jpgimage.jpgBen men eerste buitenkweekje bezig,planten staan enorm groot,maar heb nog steeds geen top,is dit normaal voor half augustus?
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: Nog steeds geen toppen

    Dat is volkomen normaal. Buiten is het pas half september 12/12 en oogst je half oktober tot half november.

    Comment

    • Jonkie bonkie
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2015
      • 169

      #3
      Re: Nog steeds geen toppen

      Daar komen genoeg budjes in. Suc 6
      Keep em green

      Comment

      • sven139
        Senior Stoner
        Member
        • Sep 2012
        • 37

        #4
        Re: Nog steeds geen toppen

        Oke,ben ik toch wat geruster, thx ��

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: Nog steeds geen toppen

          Van 25 op 26 september is het op onze breete graad 12/12 de meeste strains gaan echter ook al in bloei met 13/11, hele vroege bloeiers zelfs met 14/10. Alnaargelang de strain schiet dat hier dus in bloei vanaf nu tot half september en dan moeten ze dus nog de bloeiweken, de ene sstrain een week of 7 de andere een week of 20.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Nog steeds geen toppen

            Potverdikke wat een mooie struik die toppen komen echt vanzelf wel hoor geef het tijd als je bij mensen nu al toppen ziet dan zijn het autoflowers of vroeg bloeieres
            dus het ligt niet aan jou hoor die toppen komen wel
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...