Welke AF geeft de meeste opbrengst???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BeginGrow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 173

    #16
    Re: Welke AF geeft de meeste opbrengst???

    Auto frisian dew moet een goede zijn.
    Weet je trouwens dat je een auto flower tegen kan houden van het bloeien. Dus dan kan je de opbrengst verhogen en toch op tijd afbloeien.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    Comment

    • AutoFlooow
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2012
      • 176

      #17
      Re: Welke AF geeft de meeste opbrengst???

      in 2014 had ik indd wat last van toprot en meeldauw, gelukkig was ik er op tijd bij en heb ik het kunnen beperken.
      in 2015 heb ik nog eens WW-auto gedaan en dat was super! Geen rot of niks te bespeuren dan!

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #18
        Re: Welke AF geeft de meeste opbrengst???

        @Autofloow, van dezelfde breeder ? Zaken anders aangepakt ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Glennomel
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2013
          • 42

          #19
          Re: Welke AF geeft de meeste opbrengst???

          Uit eigen ervaring AF hoge opbrengst en goede kwaliteit : Northern Light AF RQS

          Comment

          • AutoFlooow
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2012
            • 176

            #20
            Re: Welke AF geeft de meeste opbrengst???

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
            @Autofloow, van dezelfde breeder ? Zaken anders aangepakt ?
            Zelfde breeder inderdaad. Hoh neen eigenlijk net hetzelfde buiten dat ik 1 maand vroeger ben begonnen toen (rond 20 april).

            Zonder voedingsstoffen. Gewoon potgrond, zon en water. Meer moet je niet hebben vind ik.

            Comment

            Bezig...