Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchten buiten maskeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Luchten buiten maskeren

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 mooie uit de kluiten gewassen planten staan zoals elk jaar maar dit jaar heb ik 3 verschillende soorten. Nu is de geur van deze planten echt enorm. Andere jaren was het lang niet zo erg als nu. Ik heb er al een tent omheen gemaakt maar ook dat helpt natuurlijk niet goed. Iemand tips om de lucht in mijn kas-tent te maskeren. Een koolstoffilter lukt niet echt natuurlijk[emoji39]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Luchten buiten maskeren

    airwick? s-l1000.jpg


    of een hoop planten eromheen die van zichzelf al flink ruiken om zo een beetje de lucht te maskeren. Sterk geurende kruiden zoals knoflook en bieslook, lavendel, rozemarijn, ajuin (uienplant), munt en citroenmelisse

    Comment


      #3
      Re: Luchten buiten maskeren

      Oorspronkelijk geplaatst door mafferd View Post
      airwick? [ATTACH=CONFIG]306825[/ATTACH]


      of een hoop planten eromheen die van zichzelf al flink ruiken om zo een beetje de lucht te maskeren. Sterk geurende kruiden zoals knoflook en bieslook, lavendel, rozemarijn, ajuin (uienplant), munt en citroenmelisse
      Dan moet ik de hele dag blijven spuiten denk ik[emoji4]


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Luchten buiten maskeren

        Jammer dat niemand hier daar tips over weet. Ik ben zelf bezig met testen dus mocht er wat zijn wat helpt laat ik het hier weten


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Luchten buiten maskeren

          In de buitenlucht valt hier niet veel aan te doen vrees ik. Heb een behoorlijke hoop kruiden van vele muntsoorten, citrusgeurtjes, tijmsoorten, bieslook, rozemarijn, dragon, enzovoort... Deze lijken me niet voldoende te ruiken als ik buiten es snuffel om de opvallende geur van wiet te maskeren. Vandaar dat ik binnenshuis met filter...

          Tips
          Zorg dat ze niet zichtbaar zijn op straat, en hopelijk niet te ruiken daar.
          Maak ev. een praatje met de buren. Desnoods zeg je dat je tropische sterk geurende kruiden hebt om zalfjes of zeep mee te maken, ik heb kennisen die dit doen dus perfect mogelijk. Of ze bij ev. Geurlast u ff een seintje geven, dat je ze dan volgende jaren wat verder van de afsluiting zet ofzo...
          Heb je minstens hoop op een seintje van hen voor ze ev. Iemand contacteren. Dit is wat hopen op wereldvreemde buren, die het verhaal niet doorzien...

          Of je bent ff eerlijk en... Hoopt op openminded buren.

          Voor de toekomst, lees wat verslagjes en zoek ev. de soortjes die mensen als weinig geurend beschrijven.

          Als je zegt dat ze in een tentje staan buiten, een soort kas/tent? Dan is mss zo een geurvreet emmer ding die growshops hebben een hulp als ge die erbij zet.
          Of deze las ik onlangs http://www.rollingstoned.nl/1-8-2014...t-neutralizer/ Geen idee hoever dit in zo een kasje werkt...
          Last edited by ergonaut; 27 September 2016, 13:13.
          verslag 1, verslag 2

          Comment


            #6
            Re: Luchten buiten maskeren

            Dat ding heb ik toevallig vandaag gekocht en erin gehangen. Ik zal straks een ruiken of er het helpt. Heb ook koffiebonen in bakjes erbij gedaan. Ook dat helpt heb ik me laten vertellen. Mijn buren hadden mij gewaarschuwd toen ik op vakantie was dat je het zo goed kon ruiken in de buurt. Dus ik heb echt top buren. Zelf van 3 huizen verderop vroeg wanneer ik ging oogsten[emoji23][emoji23]


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Luchten buiten maskeren

              Haha top inderdaad
              Laat je nog ff weten hoe dat ding het doet? Ben benieuwd!
              verslag 1, verslag 2

              Comment


                #8
                Re: Luchten buiten maskeren

                Buiten werkt het apparaatje niet helaas. Heb nu bij de koffiebonen heet water gedaan. Dat werkt even hee erg goed. Op de lange termijn weet ik het niet


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Luchten buiten maskeren

                  Volgens mij werkt gemalen koffie beter. Wel weer lastig met eventuele wind / regen.

                  GHF

                  Comment


                    #10
                    Re: Luchten buiten maskeren

                    De geur van 5 uit de kluiten gewassen planten maskeer je niet buiten.
                    Zo simpel is het.

                    Best een risico in een woonwijk, zo veel en zo groot, vind ik.
                    Er hoeft er maar 1 jaloers te zijn, en dat kan ook iemand zijn die elke dag langskomt met zijn/haar hondje en misschien niet eens in je straat woont.

                    Hopelijk komt 't goed bth_Smiley21-1.gif
                    Succes.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Luchten buiten maskeren

                      I know. Deze soort stink ook veel erger dan alle andere die ik heb gehad. Ik doe dit al een jaar of 6 en heb gelukkig nooit gezeik gehad met de omwonende. Maar dit is ff wat anders[emoji51]


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Luchten buiten maskeren

                        Wat voor soort heb je dan staan ?

                        Comment


                          #13
                          Re: Luchten buiten maskeren

                          Oorspronkelijk geplaatst door ooievaar View Post
                          Wat voor soort heb je dan staan ?
                          Passion #1 die ruikt niet zo heel sterk
                          Purple haze, ruikt vrij sterk maar de boos doener is big buddha cheese! Deze ruikt enorm sterk en is ook een sterke wiet. Je krijgt we echt een enorme boom. Heb de takken vaak om moeten buigen en knakken om hem niet te groot te laten worden. Nu heeft ze nog met gemak de 2.70 gehaald.


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Luchten buiten maskeren

                            bbc.JPG

                            ss.jpg ss.jpg ss.jpg

                            *pic van seedfinder.eu
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Luchten buiten maskeren

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              [ATTACH=CONFIG]307045[/ATTACH]

                              [ATTACH=CONFIG]307046[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]307046[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]307046[/ATTACH]

                              *pic van seedfinder.eu
                              ?


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...
                              X