Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten bijna dood maar nog geen amber?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Planten bijna dood maar nog geen amber?

    Korting op 420shop
    Ik heb een paar weken geleden een post gemaakt over dat m'n white widow autoflowers geen amber trichomen kregen. Advies was toen nog even wachten. Nu ben ik een paar weken verder en zie ik hooguit 2% amber terwijl de planten al wel zo goed als helemaal geel zijn. Ik spoel ze nu voor ongeveer 2 weken. Op dit moment krijgen ze helemaal niks meer.

    Kunnen autoflowers ook te laat geoogst worden als je nog steeds op amber zit te wachten? Ze zien er behoorlijk rijp en oogstklaar uit denk ik zelf.

    Oogsten? Of langer laten staan in de hoop dat er toch nog iets komt?

    IMG_1747.jpgIMG_1748.jpgIMG_1749.jpgIMG_1750.jpg

    #2
    Re: Planten bijna dood maar nog geen amber?

    Die ziet er idd best klaar en opgezwollen uit (lekker hoor). Ik las al es over bepaalde auto's die niet amber worden, mss heb je er zo 1 vast? Telang? Tja dan breekt u thc meer af wat u een meer bankhang effect zou geven. Het is maar wat ge wilt. Vreemd dat ge echt geen verandering ziet, zijn ze voor de rest milky of nog doorzichtig? Als ze milky zijn en u geduld is op, zou ik zeggen omhalen. Wilt ge zeker een bankhanger en heb je nog wat geduld, kijk het nog een paar dagen aan of er iets veranderd. Zoniet kan ge hem alsnog omhalen. Mijn auto ww ff terug werd amber, maar mss hangt dat af van plant tot plant of breeder... Hoe oud is ze nu?
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      #3
      Re: Planten bijna dood maar nog geen amber?

      Bedankt voor je reactie! Ja de rest is allemaal milky, en hier en daar wat doorzichtig, maar dat is normaal aangezien er altijd trichomen bij zullen komen. Ik heb ze op 10 juni ontkiemd, dus al een aardig tijdje voor autoflowers!

      Comment


        #4
        Re: Planten bijna dood maar nog geen amber?

        Ja dat is inderdaad al een tijdje haha. De gemiddelde ww auto moet zo een 10-12 weken. Daar zit ge toch wat over dus ik vermoed dat oogsten geen probleem zal zijn. Gaat m in het slechtste geval meer high dan stoned zijn toch? Tis maar wat ge slecht noemt
        verslag 1, verslag 2

        Comment


          #5
          Re: Planten bijna dood maar nog geen amber?

          Bijna dood..lol
          Ik had me al voorbereid op het ergste voor ik op je post klikte, maar da's een tegenvaller.
          Die is nog lang niet dood, beetje geel, maar geen horror.

          Maarre...gewoon oogsten heh, deze is wel klaar.
          Nu komt het belangrijkste; goed drogen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X