Goeie middag ik heb nu ongeveer 2 weeken terug 1 van mijn planten geoogst een sweet soul semi autoflower van female seeds nu heb ik al een stuk of 3 zaadjes gevonden tussen de toppen gelukig niet in alle toppen maar nu is mijn vraag kan ik deze zaadjes volgend jaar gebruiken en is dit dan het zelfde soortje avast bedank
Zaadjes in geoogste top
Collapse
X
-
Re: Zaadjes in geoogste top
Ja deze kan je volgend jaar gebruiken, als je de zaadjes koel bewaard, komen ze volgend jaar gewoon uit.
Weet er niet veel over maar weet wel dat dit zo is. -
Re: Zaadjes in geoogste top
Nee, dat blijkt dat je er niet veel over weet want zulke zaden zijn voor weg te gooien. Je hebt gelijk, als je ze koel bewaart zullen ze uit komen. En herma uitdraaien. Je vindt vast wel een topic waar uitgebreid uitgelegd staat waarom je ze beter niet gebruikt. Conclusie is, weggooien.Comment
-
Re: Zaadjes in geoogste top
je zaadjes kwamen van rouwelijke banannen dus ik heb dar wel een andere mening over, ooit gehort van ruderalizatie\/ eens soma een pm doen dude.
bagseeds rocken,, ghehehehe of niet ligt aan the bagComment
-
Re: Zaadjes in geoogste top
Tja lees je eens in over soma en hoe hij bijna fulll feminised zaad maakte das eigenlijk basiskennis als je je interseerd.Last edited by FlintStoned; 5 October 2016, 17:31.Comment
-
Comment






Comment