Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenwiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: buitenwiet

    maakt het nog uit wat voor aarde ik neem? en is het mis handig om een een groei middel bij te doen? haha wat ben ik toch lastig.....

    groetjes

    Comment


      #17
      Re: buitenwiet

      Groeimiddel heb je niet echt nodig, wel wortelstimulator en kalkhoudende aarde die ze verkopen bij de growshop. Veel mensen zweren bij Batmix. Zou geen goedkope aarde nemen van een bouwmarkt ofzo.. die fout heb ik zelf al eens gemaakt

      Comment


        #18
        Re: buitenwiet

        Niet te vroeg in de batmix zetten hoor. Wacht tot je wortels goed gegroeid zijn. Anders verbrand je ze! En volgens mij zijn je wortels nog niet ver genoeg ontwikkeld en als ze dan teveel zon krijgen leggen ze het loodje. Rustig aan met dat zonnetje dus en met de meststoffen( zoals die in batmix). En dat moet lukken komende week gezien het weerbericht. Mijn stekjes staan nog binnen, uit het direct zonlicht. Zodra ze goed geworteld zijn gaan ze pas naar buiten.
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment


          #19
          Re: buitenwiet

          Wil je ook naar de growshop gaan zit die in je buurt of wil je het zo natuurlijk mogelijk houden met je plantjes?
          Je kan bij de grow shop die spullen halen en doen zoals ze hier schreven.
          Je kan ook bij tuin centrum aarde halen en je potten bij vullen en zoals kim zij even binnen laten staan tot de planten wat bekomen zijn.
          groetjes en suc6
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: buitenwiet

            Welke aarde kan ik het beste nemen op dit moment? Ik moet ze gaan ingraven dus en nog even binnen zetten tot ze meer wortels hebben
            Wortel groei middel er bij doen? Anders ga ik wel langs een growshop

            Groetjes

            Comment


              #21
              Re: buitenwiet

              Ik heb gewoon stek aarde van de tuin winkel.
              Groetjes
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                Re: buitenwiet

                Hi hi ok il heb Ze net even wat dieper in gegraven
                Mag de aarde goed nat ziij


                Groetjes

                Comment


                  #23
                  Re: buitenwiet

                  Nu is gewone potgrond of stekgrond zoals Sandra zegt een goeie keuze als je nog niet veel wortel hebt. Gewoon in een klein kweekpotje. En als je wortels onderuit het potje komen kan je ze overzetten in iets anders. Zelf gebruik ik nu voor het eerst batmix. Heb daar veel goede berichten over gehoord. Je hoeft dan de eerste 6 weken geen meststoffen te gebruiken. Daarna kun je groei en vervolgens bloeimiddel gebruiken. En wat water betreft, ik geef ze nu net genoeg. Als je ze flink nat zet hoeven ze geen wortels aan te maken he.
                  Last edited by Kim; 27 April 2009, 14:01.
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment


                    #24
                    Re: buitenwiet

                    Ik zou ook gewone potgrond of zaai en stekgrond kopen.
                    Als je dat er bij doet en een klein beetje wortelstimulator geeft aan je stekjes moet het helemaal goedkomen

                    Comment


                      #25
                      Re: buitenwiet

                      Nu staan ze goed in zaai en stek aarde, bij het overpotten mag je ze in batmix potten, of in andere voedingsrijke medium.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        Re: buitenwiet

                        Ok dan ga ik morgen even aarde er bij halen. Maakt het nog uit welke stimulator ik gebruik?

                        Groetjes en bedankt voor alle hulp

                        Comment


                          #27
                          Re: buitenwiet

                          Denk t niet echt.. maar als het helpt: ik gebruik Rhizotonic van Canna

                          Comment


                            #28
                            Re: buitenwiet

                            Ik ben naar de growshop geweest en foto mee genomen we hebben aarde en groeistimulator mee gekregen we hebben ze in grotere potten gezet.
                            Weet nou niet ecjt of het werktt maar we wachten af.
                            Bedankt voor alle hulp!!!

                            Groetjes

                            Comment


                              #29
                              Re: buitenwiet

                              Leukz et ej weer foto's kunne we je blijven volgen
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: buitenwiet

                                als je het mij vraagt is je stekje niet goed geworteld,daar jij hem in de volle zon zet ,word dit teveel voor het plantje ,er is nog niks verloren hoor ,je zou hem nu gewoon op je balkon zetten,maar dan nog een week in de schaduw,als je ziet dat de blad groei door gaat kun je hem gewoon in de zon zetten, maar kijk wel of je buiten kant van de pot niet te heet word,wat water geven betreft ik dompel altijd de plantjes onderwater,en dat is vaak genoeg voor 2weken vooral als het nog een stekje is het overtolige water loopt toch onder je pot uit dus ,dat kan niet fout gaan.gr leo

                                Comment

                                Bezig...
                                X