buitenwiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • swifferino
    Retired
    • May 2009
    • 47

    #31
    Re: buitenwiet

    je plant kan zijn aantal wortels niet kwijt betekend dat je dus grotere potten of bakken moet hebben ik zou aanraden minimaal 6 liter aarde let maar op je plant gaat gelijk zijn oude bladeren weggooien en daarna zal hij snel herstellen dus neem dit aan !!!!! neem een grotere bak !!

    Comment

    • swifferino
      Retired
      • May 2009
      • 47

      #32
      Re: buitenwiet

      Last edited by bobo; 5 May 2009, 18:15.

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #33
        Re: buitenwiet

        Je foto laad niet swifferino...
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • partyboy17
          Retired
          • May 2009
          • 5

          #34
          Re: buitenwiet

          toen ik mijn stekkies ging hale ze die kerel da je die watten ook onder de grond moet doen dan krijgen ze altijd genoeg water ik heb nu ook die kleine en heb verder nergens last van groeten

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #35
            Re: buitenwiet

            Neen mag je niet doen, die gaan schimmelen.
            Gebruik liever perliet die slaan vocht op, voor een vochtig en luchtig wortel klimaat.


            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • swifferino
              Retired
              • May 2009
              • 47

              #36
              Re: buitenwiet

              gaat het al de goeie kant op ? laat eens wat foto's zien ?

              Comment

              Bezig...