Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloed en beendermeel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloed en beendermeel

    Korting op 420shop
    wie van jullie geeft bloed en beendermeel aan de plantjes in de volle grond,ik wil dit jaar eens bijvoeden in de volle grond voor betere bloei en groei daarom bloed en beendermeel.hoe vaak geven jullie dit aan de planten?ik wil nanelijk niet over voeden.

    #2
    Re: bloed en beendermeel

    Beendermeel is goed voor de worteltjes, maar baat ook bij de vruchtvorming.
    Bloedmeel geeft ze dan weer die mooie groene kleur is en een bron aan stikstof.

    Ik zou eerst rijkelijk zijn met uw beendermeel en op de rest terughouden
    En dan terughouden op uw beendermeel en wa rijker omgaan met uw bloedmeel.

    Als ze in de bloei gaan zou ik terughouden op allebei en meer met kali omgaan.

    Dit is gesproken in de termen van oplosbaar organische toevoegingen.
    Strooien helpt ook wel, maar ben ik niet voor te vinden, tenzij je het goed in de grond spit.

    Comment


      #3
      Re: bloed en beendermeel

      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...fen-t1136.html deze is ook interessant.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: bloed en beendermeel

        maar hoe vaak bloed en beendermeel geven?bv een keer in de week of maand?ben namelijk bang dat als je teveel geeft de plantjes naar de kl*te gaan,omdat ik gelezen hebt dat bloedmeel nogal agrasief is en makkelijk tot overdosis kan lijden.

        Comment


          #5
          Re: bloed en beendermeel

          Ge draait dat gewoon in uwe grond.
          Op de verpakking staat wel hoeveel.

          Een eetlepel per tien liter grond dacht ik ...

          Anders moet je het oplosbaar toedienen en dan ook een eetlepel op tien liter water. Maar ik zal dat straks de juiste hoeveelheid is zeggen se, ik moet toch in het tuinhuis zijn

          Comment


            #6
            Re: bloed en beendermeel

            hoeveelheid weet ik wel,maaar er staat niks bij over hoe vaak het toegediend moet worden voor een goed resultaat .eens per week of per maand, of mischein zelfs maar op de ganse groei maar een keer?zoals gezegd bloedmeel schijnt erg agressief tezijn en je hebt dan ook grote kans op overbemesting en gaan de dametjes naar de filestijnen.

            Comment

            Bezig...
            X