Wiet plant, man of vrouw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • killuminati
    Retired
    • Aug 2009
    • 11

    #1

    Wiet plant, man of vrouw?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    Ik heb 3 planten staan op mn balkon. Nu ze volgens mij over niet al te lange tijd de bloeifase in gaan vraag ik mij af of het mannetjes of vrouwtjes zijn.

    Ik heb een aantal foto's gemaakt.
    Alle planten hebben wat geel blad gehad, maar de linker verreweg het meest vandaar dat deze vrij kaal is..

    Wat denken jullie?

    Bedankt!
    Attached Files
  • easyrider
    Wicked Stoner
    • Dec 2008
    • 207

    #2
    Re: Wiet plant, man of vrouw?

    Beste Killuminati,
    Je zou best jezelf eerst eens voorstellen in de members introduction sectie.

    En om op je vraag te antwoorden,de eerste en laatste foto is het geslacht niet duidelijk.
    de derde foto is zeker aan mannetje
    maar foto 2 en 4 ga je binnen 1 a 2 dagen zien wat het is.

    zie je een zakje ZONDER witte haartjes die er uit komen dan is het een mannetje en MET witte haaren is het een vrouwtje.

    Grts
    Easy

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #3
      Re: Wiet plant, man of vrouw?

      zo easy jij hebt wel goede ogen!ik zie eigenlijk nog niet wat t is.zal idd na een paar dagen welduidelijk worden.grtz

      Comment

      • killuminati
        Retired
        • Aug 2009
        • 11

        #4
        Re: Wiet plant, man of vrouw?

        Thx!

        Ze staan naast elkaar, kan het kwaad om nog een paar dagen af te wachten. Of moet die plant waarvan jij denkt dat het een mannetje is gelijk weg?

        Comment

        • easyrider
          Wicked Stoner
          • Dec 2008
          • 207

          #5
          Re: Wiet plant, man of vrouw?

          Ha ik zie op de derde foto heel duidelijk een banaantje hangen .
          grts

          Comment

          • easyrider
            Wicked Stoner
            • Dec 2008
            • 207

            #6
            Re: Wiet plant, man of vrouw?

            Wacht nog een dagje .maar als je banaantje geen witte haartjes heeft dan is ie al lang weg van mij want voorbloei bij mannetjes gaat snel.en voor je het weet plakt heel je kroost vol stuifmeel.
            Grts

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Wiet plant, man of vrouw?

              Zou nog even afwachten want tis helemaal nog niet duidelijk te zien hoor
              God was never on your side..

              Comment

              • killuminati
                Retired
                • Aug 2009
                • 11

                #8
                Re: Wiet plant, man of vrouw?

                even een update

                Ze zijn iets gegroeid maar denk dat het nog niet duidelijk te zien is.. Maar toch, ik denk dat de meeste mensen het wel leuk vinden om de progressie te zien
                Attached Files

                Comment

                • killuminati
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 11

                  #9
                  Re: Wiet plant, man of vrouw?

                  update...

                  Is er al meer te zien? Lijken allemaal vrouwtjes toch?
                  Attached Files

                  Comment

                  • easyrider
                    Wicked Stoner
                    • Dec 2008
                    • 207

                    #10
                    Re: Wiet plant, man of vrouw?

                    Kvind dat er eigenlijk minder te zien is.mss fotos nemen van dezlvde takjes ?

                    grts

                    Comment

                    • wigyour
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 265

                      #11
                      Re: Wiet plant, man of vrouw?

                      Is nog lang niet te zien man, ook niet bij die andere foto's...

                      Comment

                      • killuminati
                        Retired
                        • Aug 2009
                        • 11

                        #12
                        Re: Wiet plant, man of vrouw?

                        hehe ik ben misschien een beetje ongeduldig

                        Eerste keer dat ik kweek dus ik hoop niet dat 1 van de 3 een mannetje is.. maar we wachten nog wel even af

                        Comment

                        • wigyour
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 265

                          #13
                          Re: Wiet plant, man of vrouw?

                          Het kan heel makkelijk dat je een mannetje hebt hoor, kan zelfs dat je 3 mannetjes hebt.
                          Maar de kans dat je er 3 hebt is klein, je moet er maar vanuit gaan dat 1 of 2 mannetjes zijn van de 3, behalve als het vrouwelijke zaden waren dan he

                          Comment

                          • misty
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1462

                            #14
                            Re: Wiet plant, man of vrouw?

                            Bij mannetjes krijg je een soort van druiventrosjes te zien,dan kan hij meteen weg,is echt zo duidelijk als wat,soort knikkertjes in dezelfde kleur als de steel.

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment

                            • Robba
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 809

                              #15
                              Re: Wiet plant, man of vrouw?

                              Eerste post bekijken dan zie je gelijk het verschil.

                              Grtz.
                              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html

                              Comment

                              Bezig...