Wiet plant, man of vrouw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Potplant
    Retired
    • Jul 2010
    • 4

    #31
    Re: Wiet plant, man of vrouw?

    Hallo allemaal,

    Ik ben potplant.

    Ik heb 4 plantjes staan, 3x the church en 1 onbekende stek die ik heb gekregen van iemand.
    Die onbekende heb ik mijn twijfels over of het een m of een v is.

    Kan iemand op de foto zien wat het is?






    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    Groet Potplant.

    Comment

    Bezig...