Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help mij aub!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help mij aub!!

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik wil dus zelf weed kweken omdat ik het beu ben om de twee dage naar nederland te rijden. ik woon zelf in belgie tege de nederlandse grens.
    maaar ik zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen en waar ik alles moet bestellen ik zou graag buite weed kweken voor savonds lekker op te roken.
    ik hoop dat jullie mij hiermij kunnen helpen.

    alvast bedankt appiegIII

    #2
    Re: help mij aub!!

    binnen kweken kun je ook savonds lekker roken hoor

    Comment


      #3
      Re: help mij aub!!

      ja maar ik zit met men ouders e ik mag het wel maar heb liever niet dat ze het zien en ik mag een paar plantjes proberen te kweken opvoorwaarde dat het buite gebeurd. daarmee hoop dat iemand mij kan helpen.

      Comment


        #4
        Re: help mij aub!!

        Natuurlijk zullen wij je helpen zoveel we kunnen .

        heb 2 vraagjes,
        Heb je een tuin?
        Hoeveel plantjes wil je zetten?

        Btw, voor al je Grow Suply kan je terecht bij.

        http://www.growshopalien.com/onlineshop/

        Als je vragen hebt, shoot!

        Peace

        Comment


          #5
          Re: help mij aub!!

          ja ik zeg het ik ken er totaal niets van ja ik heb een tuin een serre ook.
          hoeveel gram haal je van een geslaagde plant ?

          maar ik moet echt wel alles van 0 leren dus

          alvast bedankt

          Comment


            #6
            Re: help mij aub!!

            ok mensen die aan opbrengst denken voor ze effectief beginne met kweken is al geen goed begin

            eerste wat jij moet doen is hier gaan lezen en informeren. eenmaal je dit gedaan heb is misschien es vermelden

            hoeveel planten je wou zetten, opp. , licht?

            veel succes

            Comment


              #7
              Re: help mij aub!!

              Eum, wat je met je oogst gaat doen kan je hier best niet zeggen. (zou het ff editen)

              Je kan en mag dus in volle grond kweken, dat is goed .

              Heb je al zaden? Anders kan je die bestellen bij Alien, zoek een buitensoortje uit dat je aanstaat.
              Normale zaden zijn 50% vrouw 50% man, het zijn dus de vrouwtjes die we willen he .
              Je hebt ook de Femenised zaden, de plantjes die daar uit komen zijn 99-100% vrouwlijk.

              Ok eens je je zaden hebt, kan je beginnen ontkiemen. er zijn veel manieren om te ontkiemen voor dit moet je maar ff rondneuze op het forum.

              De meeste buitenkwekers groeien hun plantjes al voor voordat ze buiten gezet worden.
              Meeste gebruiken daarvoor TL (Kleur 33 --> Standaard). Geef ze een paar weken 18 licht 6 uur donker onder de TL (Maak gebruik van een Timer). Ik zou 1 April beginnen met voorgroeien en ze 1 Mei buiten in de volle grond zetten.

              Ok dus je plantjes zijn nu al een pak verder, zijn al goed gegroeit onder de TL.
              Graaf een gat in de volle grond en vul deze met potgrond (Moet je maar eens op het forum vragen welke het beste is, daar weet ik niet zoveel van) Plant in dat gat je plantje en laat de zon maar schijnen.

              Kort overzicht .

              peace

              Comment


                #8
                Re: help mij aub!!

                is het ook mogelijk zonder dat voorgroeien onder de lamp?
                en welke plantjes kan ik best nemen voor als eerste keer buite te kweken?

                groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: help mij aub!!

                  Kies een soortje dat je aanstaat, anders kunnen andere leden je mss iets aanraden.
                  Deze zomer word ook mijn eerste keer buiten kweken.

                  Je kan je zaden ook direct in volle grond steken (als je je gat hebt gegraven).
                  Wanneer je dit het beste doet weet ik niet juist.


                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: help mij aub!!

                    Als je voor je eerste keer buiten gaat kweken, kan je best met vroegbloeiende soortjes beginnen. Dan hangt het er nog vanaf wat je wil. Heb gisteren een lekkere AK 48 gesmoked, die een lekkere high gaf, en die is afgebloeid na 7 a 8 weken. Andere soortjes : Early Misty, Early... ik raad je eens aan om op alien of nirvana te gaan zien.
                    Succes verder.


                    Grtz
                    Skanna

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: help mij aub!!

                        Lowryder zou idd makelijk zijn maar heeft een lage opbrengst en ik denk niet dat hij dat wilt.
                        Correct me if im wrong .

                        @Cookie,
                        Je hebt gelijk, dat heb ik ook al verschillende keren gehoord.
                        Die Early soortjes bloeien helemaal niet zo snel als ze zeggen.

                        New Purple Power is ook heel bekend voor buiten, ze groeien als kool en brengen goed op.

                        Peace

                        Comment


                          #13
                          Re: help mij aub!!

                          die lowryder is als wietje voor tussenin he :p ge krijgt er toch nog ietske van en 't schijnt dat het geen slecht wietje is .

                          wou dannek em ies kon teste .


                          greetz cookie .

                          Comment


                            #14
                            Re: help mij aub!!

                            Heb ook nog nooit Lowryder gerookt, naar het schijnt ruikt en proeft die een beetje citrus achtig. Word je High niet Stoned van.

                            Er zijn nu al een paar kruisingen gemaakt, Blueberry x Lowryder, Kush enz.
                            Op een ander forum zijn ze daar nu een kweekje van aan het maken om zaden te maken.(Want ze zijn al een lange tijd OutOfStock)

                            Iemand verkoopt daar Lowryder 1 en 2 zaden voor 80cent de stuk .


                            Peace

                            Comment

                            Bezig...
                            X