Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herma ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herma ?

    Korting op 420shop
    Is dit nou een Herma of niet ?






    #2
    Re: Herma ?

    ik zie enkel mannelijke bloeiverschijnselen... dus ofwel is het een mannetje ofwel herma...
    in ieder geval, killen die plant als je nog iets aan de andere wilt overhouden;

    spijtig voor je..

    grtz okke

    Comment


      #3
      Re: Herma ?

      Jo origineel, dit is met 99% zekerheid een mannetje.
      Hermas komen meestal na een tijdje dat ze al in bloei staan, meestal nooit in een stagnerende bloei.

      Grtz
      Last edited by westport; 13 August 2009, 18:44.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Herma ?

        Das minder had juist gehoopt dat deze plant een paar flinke super toppen zou krijgen Nu is het een man.
















        Comment


          #5
          Re: Herma ?

          Jammer man, was noghtans een mooie plant! Een klein tipje.
          Volgend seizoen neem je 1 stekje van je plant, laat die lekker wortelen en dan op 12/12.
          Deze techniek heb ik ook toegepast in men huidige buitenkweek.

          swiss-cheese-buitenkweek
          Grtz
          Last edited by Jointjedraaien; 30 May 2011, 21:02.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Herma ?

            Dat is inderdaad misschien slim om te doen. Maar ja heb er gelukkig nog 7 staan, aangezien ik met 15 begonnen ben vanwege het M/V probleem en zeker wil zijn dat er een paar vrouwtjes overblijven. Op het moment zijn 4 van 7 planten die nog over zijn duidelijk vrouwelijk en hopelijk de rest ook nog.

            Eerste-kweek-Split-Cali-O-X-Cali-o-superbud
            Last edited by Jointjedraaien; 30 May 2011, 21:02.

            Comment


              #7
              Re: Herma ?

              Komt om dat je die plant heb lopen zieken en al zijn bladeren verwijderd hebt stress dan zou zelfs ik een man worden.
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Herma ?

                Want das natuurlijk de enige reden dat hij een herma zou kunnen worden ? Plus men zegt dat het helemaal geen Herma is. En een andere plant die ik heb is helemaal vrouwelijk en heeft de zelfde behandeling gehad. Ik heb misschien max 10 bladeren verwijderd die zwaar beschadigd waren, daar kunnen ze vast wel tegen.
                Last edited by Origineel; 14 August 2009, 00:42.

                Comment


                  #9
                  Re: Herma ?

                  Is idd geen herma & tegen het blad plukken kunnen ze wel tegen, zolang je niet overdrijft. Veel mensen halen trouwens de onderste bladeren/takken weg zodat er beter lucht bij kan & tegen insecten. (Kijk maar naar Arjan zijn stomme video clips op youtube, die doen dat ook)

                  En nee hoor, stress is niet de enige reden waarom er herma's zijn.

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: Herma ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
                    Dat is inderdaad misschien slim om te doen. Maar ja heb er gelukkig nog 7 staan, aangezien ik met 15 begonnen ben vanwege het M/V probleem en zeker wil zijn dat er een paar vrouwtjes overblijven. Op het moment zijn 4 van 7 planten die nog over zijn duidelijk vrouwelijk en hopelijk de rest ook nog.
                    zolang je al meer dan 1 vrouwtje hebt staan mag je blij zijn he
                    ik heb gelukkig ook wel 3 vrouwtjes staan, hopelijk komt er geen herma van...
                    Last edited by Jointjedraaien; 30 May 2011, 21:03.

                    Comment

                    Bezig...
                    X