Man of Vrouw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • XCLUS1V3NL
    Retired
    • Aug 2009
    • 9

    #1

    Man of Vrouw?

    Korting op 420shop
    Hey mensen,
    Ik had een vraag.. Is mijn plant een man of een vrouw? en hoe komt het dat hij/zij zo'n brede blaadjes heb want de meeste zijn heel smal?

    Alvast bedankt!
    Attached Files
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: Man of Vrouw?

    hey ........
    ik kan nog niet duidelijk zien welk geslacht je plant heeft.maar als je ff de search button gebruikt ,vind je vast de info die je zoekt.
    als je bladeren hebt met brede vingers betekent dat ,ze een indica is of een kruising die meer naar de indica kant aanhangt.lange smalle vingers is een sativa eigenschap
    plantje ziet er gezond uitgrtz

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Man of Vrouw?

      Klopt helemaal Markster.


      [NOTITIE]@ XCLUS1V3NL Sel je a.u.b. even voor in dit gedeelte van het forum.
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/
      Bij voorbaat dank.
      [/NOTITIE]
      Grtz

      Comment

      • XCLUS1V3NL
        Retired
        • Aug 2009
        • 9

        #4
        Re: Man of Vrouw?

        Thx, ik heb hem gewoon in potgrond staan en geef hem
        Iedere dag een lekkere scheut water..
        Ik zal over enkele dagen nog eens foto's postten, tot die tijd zal ik eens zoeken op dit forum

        Edit; als iemand een idee heeft welk geslacht mijn plant heeft laat het even weten :d
        Last edited by XCLUS1V3NL; 22 August 2009, 22:26.

        Comment

        • XCLUS1V3NL
          Retired
          • Aug 2009
          • 9

          #5
          Re: Man of Vrouw?

          #######
          UPDATE!!
          #######

          Nieuwe foto's..
          Is er al wat te zien? De haartjes zijn wel een beetje wit aan de achterkant?
          Attached Files

          Comment

          • evel_smoker
            Bong Master
            • May 2009
            • 328

            #6
            Re: Man of Vrouw?

            nog niets te zien man, heb ik ook voor met 2 planten van me, maar dit zal niet lang meer duren hoor ...
            ik zou zeggen wacht nog 3 dagen en dan zal er een groote kans zijn dat je iets ziet...

            (heb 5planten en vandaag is 1van men planten in bloei geschoten, dan zie je dat er meerdere haartjes tezien zijn aan je toppen) 2 ander staan nogsgteeds in voorbloei ) je moet je zeker niet ongerust maken, alles zal wel goedkomen!
            greets

            Comment

            • montanabv
              Retired
              • Aug 2009
              • 3

              #7
              Re: Man of Vrouw?

              Als de plant rond dezetijd uit zichzelf begint met bloeien en begint met bloeien is de kans op een mannetje groot blijvt de plant rustig in lengte en breedte groeien is de kans groot dat het een vrouwtje is.
              maar geduld wordt beloond ik denk dat je binnen nu en een week moet kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje is

              Comment

              • XCLUS1V3NL
                Retired
                • Aug 2009
                • 9

                #8
                Re: Man of Vrouw?

                Oke, ik zal nog even afwachten

                Comment

                • XCLUS1V3NL
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 9

                  #9
                  Re: Man of Vrouw?

                  Nog even een kleine update....

                  Volgens mij zie ik langzaam ''de draden'' ontstaan.. ook zijn er de afgelopen dagen meer toppen gaan groeien, en deze vertonen ook al kleine draadjes.. of iets wat er op lijkt..

                  Hier nog een foto
                  Attached Files

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Man of Vrouw?

                    Tis een vrouwke
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • XCLUS1V3NL
                      Retired
                      • Aug 2009
                      • 9

                      #11
                      Re: Man of Vrouw?

                      Is het nu tijd om overtollige bladeren weg te halen? zodat de toppen beter licht krijgen?
                      en zo ja hoe kan ik dat het beste doen?

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: Man of Vrouw?

                        Gewoon alle bladeren laten zitten die heb jou plant niet voor niets.
                        Elk blad wat jij met de hand verwijderd laat een wondje achter op je plant en dan heb je dus meer kans op rot en schimmel
                        suc6
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • XCLUS1V3NL
                          Retired
                          • Aug 2009
                          • 9

                          #13
                          Re: Man of Vrouw?

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                          Gewoon alle bladeren laten zitten die heb jou plant niet voor niets.
                          Elk blad wat jij met de hand verwijderd laat een wondje achter op je plant en dan heb je dus meer kans op rot en schimmel
                          suc6
                          Oke, thx..
                          Ik zie wel dat het vandaag niet zo'n mooi weer is.. mn plant waait zowat naar mn buren XD

                          Kunnen nog meer mensen bevestigen dat ik een vrouw heb??

                          Comment

                          • misty
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1462

                            #14
                            Re: Man of Vrouw?

                            Bella ziet prima of het een man of vrouw is,

                            Kijk het anders zelf even na,
                            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html

                            Grts
                            Daniella
                            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                            Misty's ABC

                            Comment

                            • XCLUS1V3NL
                              Retired
                              • Aug 2009
                              • 9

                              #15
                              Re: Man of Vrouw?

                              Oorspronkelijk geplaatst door misty71
                              Bella ziet prima of het een man of vrouw is,

                              Kijk het anders zelf even na,
                              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html

                              Grts
                              Daniella
                              Ik heb hier ook al gekeken
                              maar ik wilde toch nog even jullie mening horen

                              Comment

                              Bezig...