Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenplant binnen zetten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buitenplant binnen zetten

    Ik zou eens kijken of hij/zij net zo veel trichomes aanmaakt als de andere planten,
    Als dat zo is zal het vrouwelijke deel van de plant gewoon rookbaar afbloeien.

    Of je het redt alle ballen te verwijderen zonder de vrouwen te bestuiven betwijfel ik,maar wens je succes..

    Grts
    Daniella.

    EDIT: Veruit de duidelijkste foto's van een herma die ik ooit gezien heb btw,nice...
    Last edited by misty; 27 September 2009, 10:53.
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #17
      Re: Buitenplant binnen zetten

      ff updatje:
      De herma lijkt zich hersteld te hebben. Had 3 dagen geleden dus zoals ik kon zien alle ballen verwijderd, en zijn er voorlopig geen bij gekomen.

      De toppen blijven gewoon zoals ik kan bekijken lekker goed groeien, zonder een bal te zien.
      En met het aankomende regen weer zitte ze lekker droog in hun primatieve kasje.

      Ps. als iemand de foto's van de herman wil gebruiken voor een ander topic (zoals herkenning van man / vrouw/ herma) mag dit altijd natuurlijk.

      Groeten

      Comment


        #18
        Re: Buitenplant binnen zetten

        Hi Mc
        Dat van die foto's ga ik even doorgeven,heel mooi gebaar,er is volgens mij iemand bezig met een draadje over herma's,weet alleen even niet meer wie...(tis al laat)
        Is iig een plus waard voor de foto's en een reputatiepunt van misty.

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #19
          Re: Buitenplant binnen zetten

          Weer even updateje:

          Klein plantje is inmiddels plat gegaan, en is nu een klein weekje aan het drogen. Is niet veel wat er af kwam, maar goed in iedergeval iets.

          De grootte herma, staat nog onder zijn afdakje, heb wel in de top wat rot gezien, maar de grootste vraag is, kan er van deze plant nog uberhaubt bruikbaar wiet afkomen? Of zit er teveel zaad in? Om straks de zaadjes te verwijderen vind ik niet erg, maar ben bang dat hier niks meer vanaf gaat komen. Ik neem aan dat er alleen die kleine sprietjes die bruin van kleur zijn gerookt gaan worden? of heb ik het mis, en wordt op de stengels na, alles van zo'n top gerookt?

          Heb heel de site al af gezocht, maar wat je nu daadwerkelijk oprookt blijft me onduidelijk, die miniscule blaadjes die je niet kan wegknippen van zo'n top, worden ook verkruimeld en gerookt?

          Of rook je echt alleen die kleine sprietjes op, die wit en bruin zijn?

          Affijn, de grootte vraag is, krijg ik van mijn herman nog bruikbaar wiet af, of niet? En hoelang moet deze ongeveer nog staan?
          Sorry voor de overbelichte foto, was even snel genomen, als ie duidelijker moet, maak ik morgen even nieuwe foto.

          Groeten en alvast bedankt,

          Dun MC weed
          Attached Files

          Comment

          Bezig...
          X