is het bij buitenkweken nodig om eerst te ontkiemen of kan je de zaadjes ook gwn planten?
ontkiemen?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: ontkiemen?
Wanneer wil je starten misschien met de buitenkweek, het seizoen is nu echt wel over.
Als antwoord op je vraag: je kan ze gewoon planten maar dan heb je minder kans dat ze uitkomen of overleven, als je eerst ontkiemd en dan in stekgrond in een potje plant dan heeft ze veel meer overlevingskans
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop! -
Re: ontkiemen?
nee nee ik was echt niet van zin om nu nog te beginnen ... ik ben gwn zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen voor volgend jaar ; ) ... dan ga ik voor de eerste keer kwekenComment
-
Re: ontkiemen?
Hi lord hawhaw,
Mooi dat je de tijd neemt om je kweekje voor te bereiden,
Onderaan mijn posts staat altijd een link naar misty's ABC,
Daar is veel goede info terug te vinden,
Succes!
Grts
DaniellaComment




Comment