ontkiemen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LordHawHaw
    Retired
    • Sep 2009
    • 7

    #1

    ontkiemen?

    Korting op 420shop
    is het bij buitenkweken nodig om eerst te ontkiemen of kan je de zaadjes ook gwn planten?
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: ontkiemen?

    Wanneer wil je starten misschien met de buitenkweek, het seizoen is nu echt wel over.

    Als antwoord op je vraag: je kan ze gewoon planten maar dan heb je minder kans dat ze uitkomen of overleven, als je eerst ontkiemd en dan in stekgrond in een potje plant dan heeft ze veel meer overlevingskans
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • LordHawHaw
      Retired
      • Sep 2009
      • 7

      #3
      Re: ontkiemen?

      nee nee ik was echt niet van zin om nu nog te beginnen ... ik ben gwn zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen voor volgend jaar ; ) ... dan ga ik voor de eerste keer kweken

      Comment

      • misty
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1462

        #4
        Re: ontkiemen?

        Hi lord hawhaw,
        Mooi dat je de tijd neemt om je kweekje voor te bereiden,
        Onderaan mijn posts staat altijd een link naar misty's ABC,
        Daar is veel goede info terug te vinden,
        Succes!

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        Bezig...