binnekort vorst?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greensteven
    Chronic Stoner
    • Oct 2009
    • 197

    #16
    Re: binnekort vorst?

    Oorspronkelijk geplaatst door Somewhere
    Zit met dezelfde vraag, hoe gaat mijn big bang met de vorst om. krijg hem echt niet naar binnen hij is 2,5 meter hoog daar heb ik een vorkheftruck bij nodig...

    Greeds Chris...
    idd heb ok da probleem de mijn zijn dikke 3 m ook moeilijk om effe binne te zetten dan toch maar voor de stro kiezen zeker
    Last edited by greensteven; 13 October 2009, 21:34.

    Comment

    • Kim
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 395

      #17
      Re: binnekort vorst?

      Amaai, wat een planten! Hoe krijg je dat voor elkaar?
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment

      • greensteven
        Chronic Stoner
        • Oct 2009
        • 197

        #18
        Re: binnekort vorst?

        planten en gewoon laten groeien niks van extra voeding gebruikt kan het ook nog altijd ni geloven ! zal ik een hele tijd mee toekomen jezzzzzz
        Last edited by greensteven; 7 February 2010, 20:21.

        Comment

        • den bolle
          Elite Stoner
          • Jul 2009
          • 142

          #19
          Re: binnekort vorst?

          Wat stro in de pot en van die bubble-folie rond de pot doet al prima zijn werk. Voor de rest wat proberen af te schermen van de wind.
          Grtz

          Comment

          • Somewhere
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 135

            #20
            Re: binnekort vorst?

            Wooohhh greensteven dacht dat die van mij groot was.

            Ik heb die van mij gisteren getopt, hij was toch verder als ik dacht. Vannacht in de schuur gezet, vanochtend was alles wit hier dus net op tijd. Vandaag de onderste helft geknipt. Het hele zaakje hangt nu te drogen (stinken) op zolder.

            Greeds Chris...
            "Medicinaal kweker en gebruiker"

            Comment

            Bezig...