binnekort vorst?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: binnekort vorst?
planten en gewoon laten groeien
niks van extra voeding gebruikt kan het ook nog altijd ni geloven !
zal ik een hele tijd mee toekomen
jezzzzzz
Last edited by greensteven; 7 February 2010, 20:21.Comment
-
Re: binnekort vorst?
Wooohhh greensteven dacht dat die van mij groot was.
Ik heb die van mij gisteren getopt, hij was toch verder als ik dacht. Vannacht in de schuur gezet, vanochtend was alles wit hier dus net op tijd. Vandaag de onderste helft geknipt. Het hele zaakje hangt nu te drogen (stinken) op zolder.
Greeds Chris..."Medicinaal kweker en gebruiker"Comment



Comment